Εξασφαλίζεται ίδια εμπειρία για το χρήστη, ανεξάρτητα από την οθόνη στην οποία εμφανίζεται το περιεχόμενο
Οι σημαντικές αλλαγές που συνέβησαν τις τελευταίες εβδομάδες, μετά την εξαγορά εκ μέρους της Sony του μεριδίου της Ericsson -ως τώρα εταίρου της στη Sony Ericsson- δρομολόγησαν εξελίξεις οι οποίες είναι βέβαιο ότι θα έχουν σοβαρό αντίκτυπο στην αγορά όχι μόνο της κινητής τηλεφωνίας, αλλά και της υψηλής τεχνολογίας, γενικότερα.
Αυτή την εντύπωση, που είχε ήδη κυκλοφορήσει στο πλαίσιο κάποιων σεναρίων στο διεθνή Τύπο, ενίσχυσε η χθεσινή αποκλειστική και εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο Infocom του Αντώνη Μπαρούνα, του Έλληνα Vice President του νέου Mediterranean Customer Unit (το οποίο περιλαμβάνει συνολικά 13 χώρες), από τη Βαρκελώνη όπου βρέθηκε για να παραστεί στο MWC.
Ο κ. Μπαρούνας υπογράμμισε ιδιαίτερα τις «φυσικές» συνέργειες οι οποίες αναμένεται πλέον να αναπτυχθούν μεταξύ των διαφορετικών τομέων της Sony, για τις νέες προοπτικές της στην αγορά, αλλά και για τη μακροπρόθεσμη προοπτική που μπορεί να διαμορφωθεί με κοινό παρονομαστή το άφθονο περιεχόμενο το οποίο έχει στην κατοχή της. Άλλωστε, η Sony είναι η μόνη εταιρία υψηλής τεχνολογίας η οποία –εκτός όλων των άλλων- διαθέτει στις αποσκευές της και βραβεία Όσκαρ…
Μια και καινούρια…
Η αποχώρηση του σερ Χάουαρντ Στρίνγκερ από την ηγεσία της Sony και η ανάληψη των καθηκόντων του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου από τον Καζούο Χιράι από την 1η Απριλίου, συνδυάζεται με την ενοποίηση υπό την ηγεσία του όλων των τομέων της εταιρίας και την οργανωτική αναδιάταξή τους. Νέοι τομείς δημιουργούνται κι ένας από τους πιο σημαντικούς –όπως φάνηκε από τις δηλώσεις του κ. Μπαρούνα- είναι αυτός του Sony Mobile Communications, καθώς από αυτόν αναμένεται να ξεκινήσει η εποχή της σύγκλισης: στη μετά τα smartphones εποχή, ο χρήστης θα μπορεί να δει το περιεχόμενο σε τρεις, τέσσερις ή (μελλοντικά) σε ακόμα περισσότερες οθόνες, απολαμβάνοντας την ίδια ακριβώς εμπειρία, ανεξάρτητα από το ποιά οθόνη χρησιμοποιεί εκείνη τη στιγμή.
Η «μία και κατακαίνουργια» Sony είναι αποφασισμένη να επενδύσει, όπως τόνισε ο κ. Μπαρούνας, στην επικοινωνία και τις πολλαπλές οθόνες. «Είτε αγοράζεις smartphone, tablet, τηλεόραση ή υπολογιστή, μέσα στους επόμενους μήνες θα εξασφαλίσουμε την ίδια εμπειρία για το χρήστη…» μας διαβεβαίωσε, προσθέτοντας πως «το μεγαλύτερο ‘συν’ είναι το Sony Entertainment Network».
Αυξημένη εμπειρία του χρήστη
Όμως, τα σχέδια της εταιρίας δεν σταματούν εκεί, καθώς στοχεύει στην επαύξηση της εμπειρίας τους χρήστη, η οποία θα έλθει και μέσα από την απλοποίηση της σχέσης του με την τεχνολογία: με μια κίνηση του χεριού του, μπορεί πλέον να στέλνει περιεχόμενο –για παράδειγμα, μια φωτογραφία από τις διακοπές του- και στις τέσσερις οθόνες. Κάποιος από τους παραλήπτες θα τη δει στον υπολογιστή, κάποιος άλλος στο smartphone, ο τρίτος στο tablet του.
Όσο για τις προοπτικές… «μιλάμε σήμερα για τέσσερις οθόνες, αλλά μέσα στο 2013 θα περάσουμε στις πέντε, στις έξι και βλέπουμε… οι συσκευές Sony συνδεσιμότητα, όμως, σύμμαχο και καταλύτη σ’ αυτή τη νέα εποχή έχουμε τους παρόχους, οι οποίοι εγγυώνται πως ο χρήστης θα λάβει το περιεχόμενο σε όποια οθόνη επιλέξει εκείνος, στο κινητό, στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο»
Νέα εποχή, λοιπόν, ανατέλλει και μάλλον είμαστε τυχεροί που θα τη ζήσουμε…