Στην εμπρόσθια όψη του Μεγάρου του ΟΤΕ και ακριβώς κάτω από το λογότυπο του Ομίλου εμφανίζεται πλέον το «T» της γερμανικής Deutsche Telekom. Όπως αναφέρουν οι σχετικές πληροφορίες, η συγκεκριμένη προσθήκη στο κτίριο πραγματοποιήθηκε μόλις πριν από μερικές ώρες. Σε άλλο σημείο του, εμφανίζεται και το λογότυπο της Cosmote.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη αποτελεί μέρος της στρατηγικής που έχει ανακοινωθεί εδώ και μερικές εβδομάδες, όταν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, Μιχάλης Τσαμάζ, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση του ΟΤΕ, ανακοίνωσε τη σταδιακή ενσωμάτωση του σήματος «T» της Deutsche Telekom στην επικοινωνία του Ομίλου.
Όπως είπε τότε, «αποτελούμε μέλος του Ομίλου Deutsche Telekom, ενός εκ των κορυφαίων ομίλων τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, με το Νο1 brand στην Ευρώπη, το brand «T». Ήρθε η στιγμή να αξιοποιήσουμε αυτό το brand, ενσωματώνοντας σταδιακά το σήμα «T» στις επικοινωνίες μας. Αξιοποιώντας τη δύναμη της μάρκας Cosmote στην εγχώρια αγορά και ένα εμπορικό σήμα που αναγνωρίζουν εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως, θα ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση μας». Ο κ. Τσαμάζ είχε προσθέσει πως δεν τίθεται θέμα κατάργησης των brand ΟΤΕ, Cosmote που είναι από τα πλέον αναγνωρίσιμα στην Ελλάδα.
Άλλωστε, από το 2008 έχουν ξεκινήσει οι συζητήσεις για το rebranding του ΟΤΕ σε T-Mobile, κάτι που δεν έφτασε μακρύτερα από μερικές σποραδικές αναφορές, με κυριότερη αιτία ότι το «ΟΤΕ» ήταν ισχυρό brand name, άρρηκτα συνδεδεμένο με τις ελληνικές τηλεπικοινωνίες. Στο ενδιάμεσο, η μετάβαση σε Cosmote αποδείχθηκε επιτυχημένη, αφού έγινε με σχέδιο και σταδιακά.
Αξίζει να σημειωθεί πως, κατά τη διάρκεια της πρόσφατης Mobile World Congress στη Βαρκελώνη, η Dominique Leroy, Board Member, υπεύθυνη για την Ευρώπη της Deutsche Telekom, δήλωνε στο Infocom πως η Cosmote αποτελεί ένα πολύ ισχυρό brand, το οποίο θα πρέπει να διατηρηθεί στην ελληνική αγορά. Και αυτό παρά το ότι, όπως σημείωνε τότε, έχει υπάρξει πολύ συζήτηση για το αν θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί το brand της Telekom στην Ελλάδα.