Την υιοθέτηση νέας εταιρικής ταυτότητας ανακοίνωσε η Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε. (ΚτΠ) έπειτα από 17 χρόνια λειτουργίας και μένει να δούμε αν αυτό θα συνοδευτεί και με την υλοποίηση έργων πληροφορικής που πραγματικά είναι αναγκαία για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας.
Σύμφωνα με την ΚτΠ η νέα εταιρική ταυτότητα ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά της εταιρίας: ψηφιακή διάσταση, τεχνογνωσία, εξωστρέφεια και καινοτομία.
Στο επίκεντρο της είναι το νέο λογότυπο της ΚτΠ Α.Ε. το οποίο αποτελείται από ένα ημικύκλιο που παραμένει ανοικτό στην αριστερή του πλευρά, όπου και δημιουργείται ένα digital βέλος που υποδηλώνει τη ψηφιακή στόχευση της εταιρίας. Οι καθαρές γραμμές της γραμματοσειράς ακολουθούν τα μοντέρνα γραφιστικά πρότυπα, ενώ η αξιοποίηση του i υπηρετεί το διεθνή συμβολισμό της πληροφορίας (information).
Τα χρώματα της νέας εταιρικής ταυτότητας εκφράζουν με σύγχρονο τρόπο τις εταιρικές αρχές: Μαύρο: Στιβαρότητα, υπευθυνότητα, σοβαρότητα. Συμβολίζει και το δημόσιο χαρακτήρα της εταιρίας. Πορτοκαλί: Δυναμική, ανανέωση, αισιοδοξία. Συνάδει και με την ταυτότητα της στρατηγικής «δημόσιο 2020».
Στο πλαίσιο της νέας εταιρικής ταυτότητας, η ΚτΠ Α.Ε. υιοθετεί και ένα slogan που εκφράζει το ρόλο και το έργο της στη δημόσια διοίκηση και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση της χώρας:
«Στρατηγικός Συνεργάτης στη Νέα Ψηφιακή Εποχή»
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ΚτΠ, Δημήτρης Νικητόπουλος, με αφορμή τη νέα εταιρική ταυτότητα δήλωσε: «Η ανανέωση της επικοινωνιακής ταυτότητας συμβαδίζει με την εκκίνηση μιας νέας δυναμικής περιόδου για την εταιρεία, με την ανάληψη της ευθύνης υλοποίησης σημαντικού μέρους της εθνικής ψηφιακής στρατηγικής της χώρας. Η ΚτΠ Α.Ε. αναβαθμίζεται και αναλαμβάνει την υλοποίηση εμβληματικών έργων για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και την εξυπηρέτηση του πολίτη. Προχωράμε άμεσα το απαιτητικό έργο της εταιρίας, προσηλωμένοι στις αξίες μας που εδράζονται στο τρίπτυχο ποιότητα, αξιοπιστία και διαφάνεια.»
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΚτΠ Α.Ε. θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο περίπτερο των Υπουργείων Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Ψηφιακής Πολιτικής στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, όπου η εταιρία θα διαθέτει desk για την προβολή του έργου της με ενημερωτικά έντυπα και εταιρικό video.