Σε μερίδιο 5% της αγοράς των τηλεοράσεων στη χώρα μας (η οποία το 2015 ήταν 200 εκατ. ευρώ) την επόμενη τριετία, στοχεύει η συνεργασία των Westnet Distribution, συμφερόντων Πάνου Γερμανού, με τον Ιαπωνικό κολοσσό Hitachi.
Όπως είπαν τα στελέχη των δύο εταιρειών στην παρουσίαση της συνεργασίας τους και των προϊόντων που αυτή αφορά, στόχος είναι να εστιάσουν στους καταναλωτές που επιθυμούν να αγοράσουν τηλεόραση ανώτερης κατηγορίας, αξιόπιστη και τεχνολογικά προηγμένη, αλλά και φθηνότερη 10 έως 15% σε σύγκριση με τις συσκευές που διαθέτουν οι leaders της αγοράς (Samsung και LG).
Ο Country Manager Greece της Hitachi Απόστολος Καρύδας τόνισε ότι η συνεργασία με τη Westnet έρχεται να προσθέσει δυναμικά τις τηλεοράσεις στη προϊοντική γκάμα που προσφέρει ήδη μέχρι σήμερα η Hitachi στην Ελλάδα στον κλιματισμό και τα ψυγεία για καταναλωτές αλλά και τις λύσεις για επιχειρήσεις. Σημείωσε επίσης, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, ότι η επιλογή της συνεργασίας με διανομέα και η όχι απευθείας διάθεση των προϊόντων, επελέγη προκειμένου να μετριαστεί (μοιραστεί) το ρίσκο εξαιτίας της κατάστασης στην Ελλάδα, καθώς και για να πετύχει γρηγορότερα η επέκταση στην αγορά της τηλεόρασης. Να σημειωθεί ότι όπως ελέχθη η αγορά των τεχνολογικών προϊόντων το πρώτο πεντάμηνο του έτους είναι πτωτική.
Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Westnet, Ρόμπυ Μπουρλάς, ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης πολλοί από τους κατασκευαστές τεχνολογικών προϊόντων έχουν σταματήσει να δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα απευθείας, ενώ μικροί διανομείς δεν άντεξαν και όλα αυτά συνιστούν ευκαιρία για την Westnet η οποία έχει πλέον μερίδιο 25% στην αγορά των διανομέων. Ο ίδιος επεσήμανε για τη συνεργασία: «Η αποκλειστική μας συνεργασία με τη Hitachi αποτελεί ένα ακόμα σκαλοπάτι εξέλιξης στη στρατηγική μας και εξασφαλίζει για τους πελάτες μας υψηλής ποιότητας προϊόντα στην κατηγορία των τηλεοράσεων. Είμαστε περήφανοι που ένας παγκόσμιος παίχτης με 100 χρόνια ιστορία εμπιστεύεται τη Westnet για τη διάθεση των προϊόντων του στην Ελλάδα και την Κύπρο».
Η Westnet το 2015 είχε αύξηση τζίρου 35% (93,4 εκατ. ευρώ έναντι 69,4 εκατ.), EBITDA (κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων) 2,5 εκατ. ευρώ έναντι 1,8 εκατ. το 2014 και προ φόρων κέρδη 1,2 εκατ. έναντι 1 εκατ. ευρώ.
Η Hitachi Europe SA (η νομική οντότητα που εδρεύει στην Αθήνα) η οποία ανήκει στη HEU DMG και απασχολεί 14 άτομα, το 2015 είχε πωλήσεις περίπου 9 εκατ., εκ των οποίων όμως καθαρά στην ελληνική αγορά έγιναν τα 6,5 εκατ. ευρώ.