Την σχέση των Ελλήνων με το ίντερνετ και πιο συγκεκριμένα με τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταγράφει μεταξύ άλλων η έρευνα Wave 7 – ένα φιλόδοξο πρότζεκτ που φιλοδοξεί να καταγράψει τις ιντερνετικές συνήθειες παγκοσμίως (σε αυτό συμμετέχουν 1 δις ενεργοί χρήστες του διαδικτύου).
Σύμφωνα με την έρευνα, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες χρήστες του διαδικτύου θεωρούν απαραίτητο το να είναι συνεχώς δικτυωμένοι ενώ το 43% χρησιμοποιούν υπηρεσίες micro blogging όπως το Twitter.
Αν και η συγκεκριμένη έρευνα στοχεύει στη χαρτογράφηση των αλλαγών που συντελούνται στα social media χρόνο με το χρόνο, ένα ακόμη συμπέρασμα που εξάγεται από αυτήν είναι ιδιαίτερα χρήσιμο: Το ζήτημα των προσωπικών δεδομένων στο internet συνεχίζει να αποτελεί θέμα συζήτησης. Tο 74% των Ελλήνων χρηστών προβληματίζονται γύρω από την ποσότητα των προσωπικών τους δεδομένων που διατίθεται στο διαδίκτυο. Ωστόσο, πάνω από το 43% υποστηρίζουν brands που χρησιμοποιούν προσωπικά δεδομένα για την προώθηση αγαθών (!)