Η LG ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα πρώτου τριμήνου 2024 ύψους 21,09 τρισεκατομμυρίων KRW (16,028 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 1,33 τρισεκατομμυρίων KRW (1,01 δισ. USD). Ο τομέας των οικιακών συσκευών της LG έδειξε παγκόσμια ηγετική θέση, επιτυγχάνοντας ρεκόρ εσόδων και διψήφια περιθώρια λειτουργικού κέρδους. Ο τομέας των εξαρτημάτων ηλεκτροκινούμενων οχημάτων (EV), βασικός μοχλός μελλοντικής ανάπτυξης, συνέχισε τη σταθερή ανάπτυξή του. Τόσο ο τομέας της τηλεόρασης όσο και ο τομέας των επιχειρηματικών λύσεων παρουσίασαν ετήσια αύξηση των πωλήσεων και επέστρεψαν με κέρδη σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
Παρά τις δύσκολες μακροοικονομικές συνθήκες, όπως οι υψηλές τιμές των βασικών εμπορευμάτων, οι ασταθείς συναλλαγματικές ισοτιμίες, τα αυξανόμενα επιτόκια και η καθυστερημένη ανάκαμψη της ζήτησης, η LG πέτυχε τα υψηλότερα συνολικά έσοδα που είχε ποτέ για ένα πρώτο τρίμηνο. Αυτό το ορόσημο υπογραμμίζει την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής βιώσιμων επιχειρηματικών μοντέλων, όπως οι συνδρομητικές υπηρεσίες και την αξιοποίηση των ευκαιριών ανάπτυξης στον πολλά υποσχόμενο τομέα B2B. Η έμφαση που έδωσε η LG σε χαρακτηριστικά, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η ενεργειακή απόδοση και ο πελατοκεντρικός σχεδιασμός, ενίσχυσε την ανταγωνιστικότητά της στην αγορά premium. Επιπλέον, η στρατηγική προσέγγιση της προσφοράς ποικίλων σειρών προϊόντων και ευέλικτων δομών τιμολόγησης επέτρεψε στην εταιρεία να κινηθεί με επιτυχία στις πολωμένες τάσεις της ζήτησης.
Τα λειτουργικά κέρδη ξεπέρασαν το 1 τρισεκατομμύριο KRW (760 εκ. USD) για πέμπτη συνεχή χρονιά, αναδεικνύοντας τις ισχυρές επιδόσεις της LG απέναντι στον εντεινόμενο ανταγωνισμό της αγοράς. Η εταιρεία εστιάζει στις επιχειρήσεις περιεχομένου/υπηρεσιών και στις πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή μέσω του Online Brand Shop (OBS) τροφοδότησαν την ποιοτική ανάπτυξη. Οι προσπάθειες για τη σταθεροποίηση του κόστους πρώτων υλών και logistics, σε συνδυασμό με την ευελιξία της τοποθεσίας παραγωγής, έχουν ενισχύσει περαιτέρω την κερδοφορία.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company επέδειξε έσοδα πρώτου τριμήνου ύψους 8,6 τρισεκατομμυρίων KRW (6,536 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 940,3 δισεκατομμυρίων KRW (714,628 εκ. USD). Αυτό αντιπροσωπεύει μια αξιοσημείωτη αύξηση των εσόδων κατά 7,2% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, σημειώνοντας νέο ρεκόρ για τις επιδόσεις του πρώτου τριμήνου. Τα λειτουργικά κέρδη έφτασαν στο δεύτερο υψηλότερο επίπεδο στην ιστορία της εταιρείας, με περιθώριο λειτουργικού κέρδους 10,9%, υπογραμμίζοντας την εξαιρετική παγκόσμια ανταγωνιστικότητα της εταιρείας.
Με γνώμονα τις βασικές τεχνολογίες της, ιδίως στους κινητήρες και τους συμπιεστές, η επιχείρηση οικιακών συσκευών της LG συνεχίζει να καινοτομεί σε ένα ώριμο τοπίο της αγοράς. Με δέσμευση για την πρωτοπορία στον κλάδο, η LG πρωτοπορεί σε μετασχηματιστικές πρωτοβουλίες, όπως οι συνδρομητικές υπηρεσίες προϊόντων και η προώθηση της έννοιας των συσκευών «Affectionate Intelligence». Αυτές οι καινοτομίες είναι προσαρμοσμένες ώστε να κατανοούν και να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τις ανάγκες των πελατών. Επιπλέον, η LG επεκτείνει στρατηγικά τα B2B εγχειρήματά της, συμπεριλαμβανομένων των HVAC και των ενσωματωμένων λύσεων, για να αξιοποιήσει τις αναδυόμενες ευκαιρίες ανάπτυξης.
Η LG Vehicle component Solutions Company ανακοίνωσε έσοδα πρώτου τριμήνου ύψους 2,66 τρισεκατομμυρίων KRW (2,021 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 52 δισεκατομμυρίων KRW (39,52 εκ. USD), γεγονός που αντανακλά αύξηση των εσόδων κατά 11,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η συνεχιζόμενη μετατροπή των ανεκτέλεστων παραγγελιών σε έσοδα εξελίσσεται σταθερά. Παρά τις συνεχιζόμενες επενδύσεις σε εγκαταστάσεις παραγωγής στο εξωτερικό για την εκπλήρωση νέων παραγγελιών και την ικανοποίηση των απαιτήσεων του ΚΑΕ, η εταιρεία διατήρησε σταθερή κερδοφορία, επωφελούμενη από τις οικονομίες κλίμακας που προκύπτουν από την επέκταση των εσόδων.
Αν και υπάρχουν προσδοκίες για μια μικρή επιβράδυνση της πρόσφατης αύξησης της ζήτησης EV, η ζήτηση για εξαρτήματα EV υψηλής προστιθέμενης αξίας συνεχίζει να αυξάνεται σταθερά. Η LG αντιμετωπίζει προληπτικά αυτές τις δυναμικές της αγοράς με την ανάπτυξη ενός ισορροπημένου χαρτοφυλακίου, που εκτείνεται από την ενημέρωση και ψυχαγωγία εντός του οχήματος έως τα συστήματα κίνησης και τους προβολείς. Η εταιρεία στοχεύει να διασφαλίσει τη συνεχή αύξηση των εσόδων και μια σταθερή βάση κερδών με την ενεργή προσαρμογή σε αυτές τις μεταβολές της αγοράς.
Η LG Home Entertainment Company ανακοίνωσε έσοδα πρώτου τριμήνου ύψους 3,49 τρισεκατομμυρίων KRW (2,652 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 132,2 δισεκατομμυρίων KRW (100,472 εκ. USD). Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση των εσόδων κατά 4,2% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, η οποία οφείλεται στην αναζωπύρωση της ζήτησης τηλεοράσεων στην Ευρώπη και στην επιτυχή παρουσίαση των νέων μοντέλων 2024. Το θετικό λειτουργικό κέρδος τροφοδοτήθηκε από τις ισχυρές επιδόσεις της επιχείρησης περιεχομένου/υπηρεσιών webOS, παράλληλα με τις παραδοσιακές πωλήσεις προϊόντων. Παρά τις προκλήσεις, όπως η άνοδος των τιμών των πάνελ LCD, η εταιρεία διαχειρίστηκε αποτελεσματικά την κερδοφορία.
Όσον αφορά στο μέλλον, αναμένεται σταδιακή ανάκαμψη της ζήτησης στην αγορά τηλεοράσεων κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Η στρατηγική της LG επικεντρώνεται στην αξιοποίηση των κορυφαίων σε παγκόσμιο επίπεδο τηλεοράσεων OLED και των premium τηλεοράσεων LCD QNED, ενώ παράλληλα ενισχύει συνεχώς την κερδοφορία των δραστηριοτήτων της πλατφόρμας webOS, η οποία είναι έτοιμη για ταχεία ανάπτυξη.
Η LG Business Solutions Company ανακοίνωσε έσοδα πρώτου τριμήνου ύψους 1,57 τρισεκατομμυρίων KRW (1,193 δισ. USD), σημειώνοντας αύξηση 6,5% σε σχέση με πέρυσι, και λειτουργικά κέρδη ύψους 12,8 δισεκατομμυρίων KRW (9,728 εκ. USD). Το λανσάρισμα των νέων φορητών υπολογιστών LG gram, που διαθέτουν τεχνητή νοημοσύνη στη συσκευή και είναι χρονικά προσαρμοσμένα στις περιόδους αποφοίτησης και εγγραφών, συγκέντρωσε θετικά σχόλια στην αγορά. Επιπλέον, οι πωλήσεις των εμπορικών προϊόντων απεικόνισης, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών πινάκων και των πινακίδων LED, σημείωσαν αύξηση. Αν και τα λειτουργικά κέρδη επέστρεψαν σε θετικό έδαφος από το προηγούμενο τρίμηνο, σημειώθηκε μικρή μείωση σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, η οποία αποδίδεται σε παράγοντες όπως η αύξηση των τιμών των εξαρτημάτων και η εντατικοποίηση του ανταγωνισμού.
Φέτος, η συνολική αγορά IT αναμένεται να διατηρήσει παρόμοια επίπεδα ζήτησης με το προηγούμενο έτος, με μια μικρή αύξηση να αναμένεται στον τομέα των εμπορικών οθονών. Αναμένεται αύξηση της ζήτησης για προϊόντα πληροφορικής υψηλών προδιαγραφών, όπως οθόνες παιχνιδιών και επιγραφές LED. Η LG στοχεύει να ηγηθεί της αγοράς με στρατηγικά προϊόντα ΤΠ προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών, ενσωματώνοντας ειδικά χαρακτηριστικά για παιχνίδια και οθόνες OLED, παράλληλα με προϊόντα LED υψηλής ποιότητας. Οι προσπάθειες για την προληπτική ανάπτυξη νέων υποσχόμενων επιχειρήσεων, όπως η ρομποτική και η φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, συνεχίζουν να οδηγούν σε μελλοντικές προοπτικές ανάπτυξης.