H LG ανακοίνωσε ότι τα ενοποιημένα έσοδά της κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024 ανήλθαν σε 21,09 τρισεκατομμύρια KRW (15,870 δισεκατομμύρια USD) σύμφωνα με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 1,33 τρισεκατομμύρια KRW (1 δισεκατομμύριο USD).
Η εταιρεία σημειώνει τα υψηλότερα έσοδα πρώτου τριμήνου στην ιστορία της. Η εφαρμογή καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων, όπως οι συνδρομές, σε συνδυασμό με την επέκταση των εργασιών B2B, έχουν αποδειχθεί καθοριστικής σημασίας για την αντιμετώπιση προκλήσεων, όπως η καθυστερημένη ανάκαμψη της ζήτησης της αγοράς. Η στρατηγική της LG για την ενίσχυση της γκάμας προϊόντων και την κάλυψη τιμών στο εύρος των κατηγοριών και των μοντέλων ως απάντηση στην πόλωση της ζήτησης της αγοράς, έχει επιδείξει σημαντική αποτελεσματικότητα. Αυτή η στρατηγική, σε συνδυασμό με την αφοσίωση της εταιρείας στη διατήρηση ισχυρής ανταγωνιστικότητας στην αγορά premium, δίνοντας έμφαση σε μοναδικούς παράγοντες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην επίτευξη του εντυπωσιακού αριθμού.
Τα λειτουργικά κέρδη πρώτου τριμήνου ξεπέρασαν το 1 τρισεκατομμύριο KRW (752 δισεκατομμύρια USD) για πέμπτο συνεχόμενο έτος. Η δραστηριότητα περιεχομένου και υπηρεσιών της εταιρείας, η οποία αξιοποιεί τις εκατοντάδες εκατομμύρια συσκευές της που διανέμονται παγκοσμίως ως πλατφόρμα, μαζί με τις πωλήσεις D2C, οδηγούν στην ποιοτική ανάπτυξη και ενίσχυση της συνεισφοράς στα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας. Μέτρα όπως η κατανομή πόρων, η σταθεροποίηση των πρώτων υλών και το κόστος εφοδιαστικής και η διασφάλιση της ευελιξίας του παγκόσμιου συστήματος λειτουργίας παραγωγής έχουν επίσης παίξει ρόλο στη διατήρηση της σταθερής κερδοφορίας.
Στον κλάδο των λύσεων οικιακών συσκευών, νέα προϊόντα όπως το σύστημα περιποίησης ρούχων LG Styler, το LG WashCombo All-in-One και το LG WashTower έχουν οδηγήσει σε ανάπτυξη, λαμβάνοντας θετικά σχόλια από την αγορά. Η στρατηγική της επέκτασης της σειράς για να καλύψει τις αλλαγές στη ζήτηση στις διεθνείς αγορές ήταν επιτυχής. Η εταιρεία αναπτύσσει επίσης τις Β2Β δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων των HVAC, ενσωματωμένων συσκευών και λύσεων εξαρτημάτων.
Η LG στοχεύει να επισπεύσει την αλλαγή στις οικιακές συσκευές εισάγοντας συνδρομητικές υπηρεσίες που επιτρέπουν στους πελάτες να επιλέγουν συσκευές και υπηρεσίες διαχείρισης προϊόντων που ταιριάζουν στον τρόπο ζωής τους.
Επίσης, καθώς το AI επεκτείνει τον ρόλο του στα προϊόντα, η εταιρεία ενσωματώνει το Affectionate Intelligence στις συσκευές και τις υπηρεσίες της, με στόχο να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία πελάτη που υπερβαίνει το AI, προσφέροντας μεγαλύτερη φροντίδα και ευαισθητοποίηση προς τους πελάτες.
Στον κλάδο των λύσεων εξαρτημάτων οχημάτων, καταγράφεται αύξηση παραγγελιών και πωλήσεων. Το υπόλοιπο παραγγελιών αναμένεται να ξεπεράσει τα 100 τρισεκατομμύρια KRW (75.250 δισεκατομμύρια USD)το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, σημειώνοντας αύξηση από τα μέσα της κλίμακας των 90 τρισεκατομμυρίων KRW (67.725 δισεκατομμύρια USD) στο τέλος του περασμένου έτους. Για την In-vehicle Infotainment, που συμβάλλει σημαντικά στις πωλήσεις, φέτος δίνεται έμφαση στην ενίσχυση των δυνατοτήτων λογισμικού και στη διεύρυνση του φάσματος των μοναδικών προϊόντων. Το LG Magna e-Powertrain, έχοντας επιτύχει κερδοφορία πέρυσι, είναι έτοιμο να επιταχύνει την ανάπτυξη εξασφαλίζοντας πρόσθετες παραγγελίες από την ευρωπαϊκή και την ασιατική αγορά. Ταυτόχρονα, η ZKW, μια θυγατρική που ειδικεύεται στους προβολείς οχημάτων, σχεδιάζει στρατηγική για την ανάπτυξη δυνατοτήτων προϊόντων επόμενης γενιάς, βελτιστοποιώντας παράλληλα την επιχειρηματική της δομή
Το home entertainment συνεχίζει να γνωρίζει σημαντική ανάπτυξη με την κυκλοφορία της νέας σειράς τηλεοράσεων OLED 2024 με βελτιωμένη απόδοση AI, καθώς και με την επέκταση του περιεχομένου και των υπηρεσιών webOS. Ξεκινώντας από φέτος, η εταιρεία θα αναπτύξει ενεργά στρατηγική διπλής τροχιάς που καθοδηγείται τόσο από την κορυφαία σειρά OLED όσο και από τη σειρά QNED για να ηγηθεί της αγοράς premium. Επιπλέον, ο τομέας του λογισμικού webOS θα εξελιχθεί σε μια αναπτυσσόμενη κατηγορία υψηλού κέρδους φέτος.
Ο τομέας του BTB συνεχίζει να καινοτομεί στην εμπειρία των πελατών μέσω στρατηγικών προϊόντων, όπως το νέο gram LG που συνοδεύεται από τις πιο πρόσφατες λειτουργίες AI στη συσκευή και οθόνες παιχνιδιών. Φέτος, η εταιρεία θα τοποθετηθεί με μια ανταγωνιστική γκάμα εμπορικών οθονών και θα συνεχίσει να επενδύει σε μελλοντικούς αναπτυξιακούς παράγοντες, όπως ρομπότ και φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, επιταχύνοντας την πρώιμη ανάπτυξη πολλά υποσχόμενων νέων κατηγοριών.
Αυτά τα στοιχεία είναι προσωρινά ενοποιημένα κέρδη με βάση τα K-IFRS που παρέχονται ως υπηρεσία στους επενδυτές πριν από τα τελικά αποτελέσματα κερδών της LG Electronics, συμπεριλαμβανομένου του καθαρού κέρδους. Λεπτομέρειες σχετικά με κάθε τμήμα θα ανακοινωθούν επίσημα αργότερα αυτόν τον μήνα.