Η LG ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το έτος 2023, όπου τα ενοποιημένα έσοδα ανήλθαν σε 84,2 τρισεκατομμύρια KRW (63,992 δισεκατομμύρια USD) και τα λειτουργικά κέρδη τα 3,55 τρισεκατομμύρια KRW (2,698 δισεκατομμύρια USD). Για τρίτη συνεχή χρονιά η εταιρεία επιτυγχάνει ρεκόρ ετήσιων εσόδων, ενώ το λειτουργικό κέρδος είναι επίσης ισχυρό.
Παρά τους δύσκολους εξωτερικούς παράγοντες, όπως η οικονομική επιβράδυνση και η μειωμένη ζήτηση, ο βασικός τομέας της LG, οι οικιακές συσκευές και η αναπτυσσόμενη επιχείρηση εξαρτημάτων οχημάτων, επέδειξαν αξιοσημείωτη σταθερότητα, διατηρώντας τη διαρκή ανάπτυξή τους για όγδοη χρονιά. Τα συνδυασμένα έσοδα αυτών των επιχειρήσεων ξεπέρασαν τα 40 τρισεκατομμύρια KRW (30,400 δισεκατομμύρια USD) το 2023, καταγράφοντας μια σημαντική αύξηση από τα 18 τρισεκατομμύρια KRW (13,680 δισεκατομμύρια USD) το 2015. Κατά την ίδια περίοδο, το ποσοστό στα συνολικά έσοδα των δύο αυτών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων αυξήθηκε από 32,5% σε 47,8%.
Αυτές οι επιδόσεις οφείλονται στις στρατηγικές προσπάθειες της LG να ενισχύσει το επιχειρηματικό της χαρτοφυλάκιο. Η εταιρεία επέκτεινε με επιτυχία τις δραστηριότητές της στον τομέα B2B εντοπίζοντας έγκαιρα τα σημεία καμπής της αγοράς και ενσωματώνοντας νέα επιχειρηματικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητικών υπηρεσιών. Η καινοτόμα πλατφόρμα περιεχομένου και υπηρεσιών της LG, αξιοποιώντας την εκτεταμένη βάση χρηστών εκατοντάδων εκατομμυρίων προϊόντων σε παγκόσμιο επίπεδο, συνέβαλε επίσης στην εξασφάλιση της ισχυρής κερδοφορίας.
Κοιτάζοντας μπροστά, η LG έχει δεσμευτεί για συνεχή μετασχηματισμό από μια ώριμη επιχείρηση με επιχειρηματικό προσανατολισμό, σε μια επιχείρηση με μελλοντικό αναπτυξιακό προσανατολισμό. Κατά το τρέχον έτος, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στη μεγιστοποίηση του επιχειρηματικού δυναμικού της. Υπό την καθοδήγηση της νέας εταιρείας Overseas Sales & Marketing Company, η LG θα προσπαθήσει να αναπτυχθεί επιπλέον και να διευρύνει τις προϊοντικές ανάγκες, ιδιαίτερα στις αναδυόμενες αγορές, όπου υπάρχουν μεγαλύτερες ευκαιρίες ανάπτυξης.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company σημείωσε ετήσια έσοδα ύψους 30,14 τρισεκατομμυρίων KRW (22,798 δισεκατομμύρια USD), σηματοδοτώντας οκτώ συνεχή έτη ανάπτυξης. Η εισαγωγή νέων επιχειρηματικών μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητικών υπηρεσιών, και η επέκταση του μεριδίου B2B σε τομείς όπως HVAC και ενσωματωμένες λύσεις συνέβαλαν σημαντικά στην ανάπτυξη. Τα λειτουργικά κέρδη κατέγραψαν αύξηση άνω του 76% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τα 2,08 τρισεκατομμύρια KRW (2,659 δισεκατομμύρια USD).
Το επόμενο έτος, η εταιρεία θα παρουσιάσει Direct-to-Consumer πρωτοβουλίες. Στόχος της είναι να επεκτείνει την ανάπτυξη λειτουργικών συστημάτων οικιακών συσκευών και να επεκτείνει τις συνδρομητικές υπηρεσίες στις διεθνείς αγορές. Επιπλέον, θα υπάρξει ταχεία πρόοδος στη δημιουργία έξυπνων οικιακών λύσεων που αντικατοπτρίζουν την αξία του “Zero Labor Home”. Όσον αφορά στα προϊόντα, η εταιρεία θα επιδιώξει να διατηρήσει τη στρατηγική της προσέγγιση για την εδραίωση της ηγετικής θέσης σε premium προϊόντα, όπως πλυντήρια ρούχων και ψυγεία, ενώ παράλληλα θα επεκτείνει γρήγορα τις σειρές ανά περιοχή. Για να διατηρήσει τη συνεχή ανάπτυξη στον τομέα B2B, ειδικά σε τομείς όπως HVAC, η εταιρεία σχεδιάζει να ενισχύσει τις δυνατότητές της με τη δημιουργία μιας πλήρους, τοπικής επιχειρηματικής λειτουργίας που θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη προϊόντων, την παραγωγή και τις πωλήσεις, με έμφαση στις εμφανείς τάσεις ηλεκτροδότησης σε περιοχές όπως η Βόρεια Αμερική και η Ευρώπη.
Η LG Vehicle component Solutions Company σημείωσε ετήσια έσοδα 10,1 τρισεκατομμυρίων KRW (7,599 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη 133 δισεκατομμυρίων KRW (101,080 εκατομμύρια USD), καταγράφοντας οκτώ διαδοχικά έτη ανάπτυξης. Το μερίδιο των συνολικών ενοποιημένων εσόδων αυξήθηκε στο 12%. Φέτος, η εταιρεία στοχεύει να εκμεταλλευτεί το σημαντικό ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών εστιάζοντας και στην ποιοτική ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της. Αξιοποιώντας τη διαφοροποιημένη τεχνολογία που έχει αποκτήσει στους τομείς των οικιακών συσκευών και της πληροφορικής, η εταιρεία θα επιδιώξει να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία του πελάτη εντός του οχήματος. Στον τομέα του e-Powertrain, η LG θα εστιάσει στην ενίσχυση των δυνατοτήτων των προϊόντων και στην έγκαιρη σταθεροποίηση των βάσεων παραγωγής στο εξωτερικό για την ενίσχυση της ανταπόκρισης στις απαιτήσεις των πελατών. Επιπλέον, στον τομέα των προβολέων, υπάρχουν σχέδια για την επέκταση των παραγγελιών premium προϊόντων με ταυτόχρονη βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας.
Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε ετήσια έσοδα 14,2 τρισεκατομμυρίων KRW (10,7 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη 362 δισεκατομμυρίων KRW (275,12 εκατομμύρια USD). Η πλατφόρμα webOS εδραίωσε τη θέση της ως νέα πηγή εσόδων, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση του λειτουργικού κέρδους σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Τα έσοδα μειώθηκαν ελαφρώς λόγω αργής ανάκαμψης της ζήτησης για premium προϊόντα όπως τα προϊόντα OLED. Αναμένοντας την ανάκαμψη της ζήτησης τηλεοράσεων φέτος, η εταιρεία θα επιδιώξει να ενισχύσει τόσο την κορυφαία σειρά OLED όσο και τη σειρά QNED, ακολουθώντας μια στρατηγική διπλής κατεύθυνσης, ώστε να ηγηθεί της premium αγοράς. Ταυτόχρονα, η εταιρεία επιταχύνει τον μετασχηματισμό της σε μια δύναμη μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Φέτος, η πλατφόρμα webOS προβλέπεται να αναπτυχθεί σε μια σημαντική δραστηριότητα που παράγει έσοδα σε κλίμακα τρισεκατομμυρίων.
Η LG Business Solutions Company κατέγραψε ετήσια έσοδα ύψους 5,4 τρισεκατομμυρίων KRW (4,104 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικές ζημίες ύψους 42 δισεκατομμυρίων KRW (31,920 εκατομμύρια USD). Τα έσοδα παρουσίασαν μικρή μείωση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος λόγω καθυστερήσεων στην ανάκαμψη της ζήτησης IT και μειωμένων επενδύσεων από βασικές επιχειρήσεις. Οι αυξημένες επενδύσεις σε μελλοντικούς τομείς ανάπτυξης, όπως η ρομποτική και η φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, είχαν αντίκτυπο στην κερδοφορία. Φέτος, η εταιρεία δραστηριοποιείται με μια ανταγωνιστική σειρά προϊόντων IT, συμπεριλαμβανομένων των οθονών παιχνιδιών και του LG gram Pro, και θα επιδιώξει ενεργά να βρει επιχειρηματικές ευκαιρίες που στοχεύουν σε ξεχωριστές κατηγορίες, όπως οι κυβερνητικές υπηρεσίες και τα σχολεία. Ως ηγέτης στην επιχείρηση B2B της LG, στοχεύει στην επιτάχυνση της μετάβασης από την προμήθεια μεμονωμένων προϊόντων στην ολοκλήρωση και παροχή παρακείμενων λύσεων. Με ένα σημαντικό ποσοστό νέων επιχειρήσεων εντός του οργανισμού, οι επενδύσεις σε επενδύσεις θα έχουν προτεραιότητα για μελλοντικές προετοιμασίες και όχι για βραχυπρόθεσμες διοικητικές επιδόσεις.