- Αυτή την περίοδο Every day is a Fridate!
- Συνεχίζεται και κορυφώνεται αυτή την εβδομάδα στις 24/11 η Black Friday
- Φέτος αναμένεται να είναι καλύτερη από το 2022
- Τόσο από πλευράς ευκαιριών όσο και από πλευράς τζίρου
- Και φτηνέϊρο και τουμπανέϊρο δηλαδή Κωτσοβ…ΟΛΕ!
- Και Hasta… φράγκα
- Στο ίδιο οι καληνότσες του Πλαισίου αλλά κα τα φευγάτα deals των Public
- Επίσης συμμετέχουν πολύ περισσότερα καταστήματα, κάτι που τις προηγούμενες χρονιές δεν ίσχυε
- Δείτε τις διαφημίσεις στην TV και θα καταλάβετε
- Μέχρι και η Citroen έχει Black Friday
- Στην πράξη όλοι κερδίζουν
- Κάτι σαν τις δωροκάρτες του Shopflix
- Το οποίο γεφύρωσε την Black Friday με τις Χριστουγεννιάτικες αγορές
- Αγοράζεις τώρα με τις προσφορές και παίρνεις δωροκάρτες για τις Χριστουγεννιάτικες αγορές!
- Μας άρεσαν βέβαια και οι 6 μήνες δώρο Vodafone TV με κάθε αγορά τηλεόρασης από τα Public
- Γενικά η Black Friday είναι ο θρίαμβος του marketing
- Με τη νέα χρονιά ξεκινάει η ψηφιοποίηση της διαδικασίας μετάβασης ακινήτων
- Τέρμα τα πέρα δώθε σε συμβολαιογράφους, εφορίες και λοιπούς γραφειοκράτες
- Άλλωστε, η γραφειοκρατία είναι κάτι σαν ψάρεμα εκεί που δεν υπάρχει ψάρι!
- Σταθερότητα στα αποτελέσματα της Vodafone
- Σημειώστε την αύξηση των πελατών συμβολαιου
- Οι business συνδέσεις είναι το ιερό δισκοπότηρο της εταιρείας
- Το ότι η κίνηση των data αυξήθηκε 48% ήταν αναμενόμενο
- Το 11% των ερευνητών που αποτελούν την αφρόκρεμα του ΑΙ στην Ευρώπη είναι απόφοιτοι Ελληνικών Πανεπιστημίων
- Έτσι, για να μη νομίζετε ότι έχουμε μείνει πίσω
- Μιλώντας για ΑΙ σύμφωνα με μελέτη της Salesforce το 17% των καταναλωτών χρησιμοποίησε το AI για έρευνα αγοράς
- Και το 10% για την κατάρτιση της λίστας αγορών
- Καλή εβδομάδα!
Κάντε click και διαβάστε στο Weekly Telecom όλα όσα γράφονται και όλα όσα δε γράφονται, για την αγορά ICT την εβδομάδα που μας πέρασε!