Στις 8 Δεκεμβρίου 2023, στο ξενοδοχείο «Wyndham Grand Athens» στην Αθήνα, διοργανώνεται το καθιερωμένο 12o Συνέδριο e-Business World & Digital Marketing 2023, το οποίο θα επικεντρωθεί στις τάσεις, τις προκλήσεις και στην εργαλειοθήκη του τομέα του e-business, του e-commerce και των social media.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα που αναδύονται αλλά και στον τρόπο με τον οποίο αυτά επηρεάζουν τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα ενώ θα τεθούν κρίσιμα ερωτήματα από θεσμικούς εκπροσώπους αλλά και στελέχη της αγοράς:
- Πώς μπορεί το ΑΙ, το Machine Learning και τα big data να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση της εξατομικευμένης εμπειρίας του πελάτη στο ηλεκτρονικό εμπόριο;
- Ποιοι είναι οι πιο αποτελεσματικοί τρόποι για να προσεγγίσει ένας e-retailer νέους πελάτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο;
- Πώς μπορεί να βελτιωθεί η αποδοτικότητα, το CR, το CX και UX στο e-commerce;
- Πώς μπορεί μια επιχείρηση να αξιοποιήσει τις τεχνολογίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας για να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη στο ηλεκτρονικό εμπόριο;
- Πως μπορεί να συνδυαστεί η επιχειρηματική δραστηριότητα εντός και εκτός marketplaces;
- Ποιες είναι οι σημερινές προκλήσεις στο last mile;
- Πώς μπορεί μια επιχείρηση να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα;
- Πώς μπορεί να εναρμονιστεί η στρατηγική ενός φυσικού καταστήματος με το ηλεκτρονικό εμπόριο για την επίτευξη υψηλής απόδοσης;
- Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και οι προκλήσεις της ενσωμάτωσης στις αγορές και πλατφόρμες e-commerce;
- Ποια είναι τα στοιχεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη για μια επιτυχημένη στρατηγική ψηφιακής μάρκας στην Ελληνική αγορά;
- Ποιες είναι οι τελευταίες εξελίξεις στον τομέα του SEO και πώς επηρεάζουν τις ψηφιακές στρατηγικές;
- Πώς εξελίσσονται οι τάσεις στα social media και πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να τις εκμεταλλευτούν για την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών τους;
- Πώς μπορεί μια επιχείρηση να χρησιμοποιήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσει μια ισχυρή κοινότητα γύρω από το brand της;
Τα ερωτήματα αυτά συνοψίζονται σε 4 επιμέρους ενότητες:
- The holistic approach: Mind the Gap between Retail and E-cosystem
- Marketplaces: Alone or Together?
- The Toolbox for Performance: The Way to Success!
- The Customer Experience in the AI Era
- The Last Mile: Mission Accomplished
Το συνέδριο αποτελεί μια ευκαιρία για επαγγελματίες και όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν χρήσιμες γνώσεις, να διαμορφώσουν στρατηγικές, να εξερευνήσουν την εξέλιξη της επιχειρηματικότητας στην ψηφιακή εποχή και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες δικτύωσης.