Η LG ανακοίνωσε τα ενοποιημένα έσοδα του τρίτου τριμήνου του 2023 ύψους 20,7 τρισεκατομμυρίων KRW (15,732 δισεκατομμύρια USD) και τα λειτουργικά κέρδη ύψους 996,7 δισεκατομμυρίων KRW (745,492 εκατομμύρια USD). Και τα δύο είναι τα δεύτερα υψηλότερα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας. Η αξιοσημείωτη επίδοση οφείλεται τόσο στον τομέα των οικιακών συσκευών της εταιρείας όσο και στις λύσεις οχημάτων, έναν από τους μελλοντικούς παράγοντες ανάπτυξής της. Οι οικιακές συσκευές υπερδιπλασίασαν τα λειτουργικά τους κέρδη σε σχέση με πέρυσι, ενώ οι λύσεις οχημάτων κατέγραψαν ιστορικά υψηλά λειτουργικά κέρδη.
Οι ισχυρές επιδόσεις αντικατοπτρίζουν την ομαλή πρόοδο της εταιρείας στην υλοποίηση του μελλοντικού οράματός της για το 2030, οδηγώντας σε σταθερά έσοδα και κέρδη παρά την παρατεταμένη οικονομική κάμψη. Οι βασικές αρχές του οράματος της LG για το 2030, που ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιούλιο, είναι να επικεντρωθεί στην επέκταση του Β2Β, στην καινοτομία του επιχειρηματικού μοντέλου χωρίς hardware, καθώς και στην ανάπτυξη και απόκτηση νέων κινητήριων δυνάμεων ανάπτυξης, με στόχο να ξεπεράσει την εταιρεία οικιακών συσκευών και να γίνει πραγματικά μια εταιρεία λύσεων Smart Life, ικανή να συνδέει και να επεκτείνει διαφορετικούς χώρους και εμπειρίες.
Η αύξηση των εσόδων ενισχύθηκε σημαντικά από την επέκταση στον τομέα Β2Β, συμπεριλαμβανομένων των ανταλλακτικών αυτοκινήτων και των συστημάτων HVAC – βασικός παράγοντας για το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό τρίτου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας. Τα έσοδα στον τομέα Β2Β αυξήθηκαν σημαντικά και αντιστοιχούν περίπου στο 35% των συνολικών εσόδων φέτος.
Τα τμήματα B2B επηρεάζονται λιγότερο από τις οικονομικές συνθήκες σε σύγκριση με το B2C, και μπορούν να αναμένονται σταθερά έσοδα και κέρδη μόλις η επιχείρηση διαμορφωθεί πλήρως. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι το φαινόμενο lock-in-effect που μπορεί να συμβάλει στην προώθηση της ανάπτυξης μιας ισχυρής μακροχρόνιας σχέσης με τους πελάτες και τους καταναλωτές. Η LG σχεδιάζει να αναπτύξει πρόσθετες ευκαιρίες ανάπτυξης στον τομέα αυτό, υπερβαίνοντας την απλή προμήθεια προϊόντων Β2Β και επεκτεινόμενη στην παροχή επιχειρηματικών λύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας σε σχέση με τα παρεχόμενα προϊόντα. Ο στόχος θα είναι να αυξηθούν τα έσοδα Β2Β σε πάνω από 40 τρισεκατομμύρια KRW μέχρι το 2030.
Τα λειτουργικά κέρδη του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 30 τοις εκατό τόσο σε ετήσια όσο και σε τριμηνιαία βάση. Ένας βασικός παράγοντας που συνέβαλε στην υψηλή κερδοφορία ήταν η καινοτομία του επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρείας – ο συνδυασμός λύσεων χωρίς hardware, όπως το περιεχόμενο και οι συνδρομητικές υπηρεσίες, με παραδοσιακά προϊόντα hardware, όπως οικιακές συσκευές και τηλεοράσεις. Στο παρελθόν, ένα μεμονωμένο έσοδο καταγραφόταν, όταν πωλούνταν ένα προϊόν. Αυτό έχει πλέον μετατραπεί σε δημιουργία επαναλαμβανόμενων εσόδων από τη χρήση λύσεων σε πλατφόρμες που είναι εγκατεστημένες σε εκατομμύρια προϊόντα που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές συσκευών LG.
Κατά την ανάπτυξη και την απόκτηση νέων κινητήριων μοχλών ανάπτυξης, η LG στοχεύει να επικεντρωθεί στην επένδυση σε πολλά υποσχόμενες επιχειρήσεις που όχι μόνο παρουσιάζουν υψηλές δυνατότητες, αλλά μπορούν επίσης να δημιουργήσουν συνέργεια με τις υπάρχουσες επιχειρήσεις. Η επένδυση στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας τέτοιας στρατηγικής. Η εταιρεία έχει σχέδια για παγκόσμια επέκταση από το επόμενο έτος σε συνεργασία με διάφορους εταίρους.
Η απρόσκοπτη λειτουργία και η σταθερή πρόοδος των τριών πυλώνων του οράματος της εταιρείας για το 2030 – ηγετική ανάπτυξη της εταιρείας (B2B), δημιουργία κερδών (χωρίς hardware) και ενίσχυση της αξίας της επιχείρησης (νέοι τομείς ανάπτυξης) – είναι μια ισχυρή απόδειξη της προόδου της LG προς την επίτευξη του Triple 7 (μέσος ρυθμός ανάπτυξης και λειτουργικό κέρδος 7% ή περισσότερο και δείκτης αξίας επιχείρησης προς EBITDA 7 ή περισσότερο).
Η LG θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στην επιτάχυνση των προσπαθειών μετασχηματισμού του επιχειρηματικού της χαρτοφυλακίου κατά το τέταρτο τρίμηνο, επιδιώκοντας να διατηρήσει υψηλή ανάπτυξη στον τομέα Β2Β, με τις λύσεις για εξαρτήματα οχημάτων να κατέχουν ηγετική θέση, ενώ ταυτόχρονα θα αυξάνει τις πωλήσεις βασικής γκάμας προϊόντων καθώς πλησιάζει η περίοδος αιχμής στο τέλος του έτους. Ταυτόχρονα, η εταιρεία σχεδιάζει να βελτιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα μέσω βελτιωμένης πρόβλεψης της ζήτησης για να υποστηρίξει τη σταθερή κερδοφορία στο μέλλον.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company πραγματοποίησε έσοδα τρίτου τριμήνου ύψους 7,46 τρισεκατομμυρίων KRW (5,669 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 504,5 δισεκατομμυρίων KRW (383,040 εκατομμύρια USD). Το λειτουργικό κέρδος υπερδιπλασιάστηκε σε ετήσια βάση, γεγονός που οφείλεται στην ισχυρή ανταγωνιστικότητα των συνολικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένων της παραγωγής, των προμηθειών και των logistics.
Τα έσοδα διατηρήθηκαν ισχυρά σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του περασμένου έτους, υποβοηθούμενα από τη στρατηγική επανατοποθέτηση της σειράς προϊόντων ως απάντηση στην μειωμένη ζήτηση, καθώς και από την επέκταση της σειράς B2B, συμπεριλαμβανομένων των HVAC, των ανταλλακτικών και των εντοιχιζόμενων συσκευών. Η LG σχεδιάζει να αξιοποιήσει την τάση ηλεκτροκίνησης και την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα στα συστήματα HVAC για να επιταχύνει την αναπτυξιακή δυναμική της B2B.
Για παράδειγμα, στις Ηνωμένες Πολιτείες, η εταιρεία δεσμεύτηκε πρόσφατα σε μια σειρά δράσεων που υποστηρίζουν τον στόχο της Καλιφόρνιας να εγκαταστήσει έξι εκατομμύρια ηλεκτρικές αντλίες θερμότητας μέχρι το 2030. Η LG επεκτείνει επίσης ενεργά το χαρτοφυλάκιό της HVAC με νέα συστήματα Dedicated Outdoor Air Systems.
Στο τέταρτο τρίμηνο, η εταιρεία θα επιδιώξει να πρωτοστατήσει σε μια αλλαγή παραδείγματος στις οικιακές συσκευές με το LG ThinQ UP 2.0 επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της σε υπηρεσίες και συνδρομές. Τέσσερα αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά για το ThinQ UP έχουν ήδη κυκλοφορήσει στη Βόρεια Αμερική, επιταχύνοντας την ταχύτητα της καινοτομίας στην εμπειρία του πελάτη.
Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου της LG Vehicle component Solutions Company ήταν 2,5 τρισεκατομμύρια KRW (1,900 δισεκατομμύρια USD) και τα λειτουργικά κέρδη 134,9 δισεκατομμύρια KRW (102,524 εκατομμύρια USD) – τα υψηλότερα μεταξύ όλων των εσόδων και των λειτουργικών κερδών του τρίτου τριμήνου. Η εταιρεία επιταχύνει τον ρυθμό ανάπτυξής της με βάση τη σταθερή διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού της και το υπόλοιπο των παραγγελιών που αναμένεται να φθάσει τα 100 τρισεκατομμύρια KRW μέχρι το τέλος του έτους.
Η επιχειρηματική μονάδα αναμένεται να ξεπεράσει τα 10 τρισεκατομμύρια KRW (7,6 δισεκατομμύρια USD) σε ετήσια έσοδα για πρώτη φορά φέτος, θέτοντας τις βάσεις για να γίνει βασική κινητήρια δύναμη στη συνολική ανάπτυξη της LG. Η ανάπτυξη αναμένεται να παραμείνει υψηλή λόγω της επιταχυνόμενης μετάβασης στα ηλεκτρικά οχήματα και της ραγδαίας αύξησης της ζήτησης για εξαρτήματα υψηλής προστιθέμενης αξίας, παρά τις ανησυχίες για προσωρινή επιβράδυνση της ζήτησης στη βιομηχανία εξαρτημάτων αυτοκινήτων. Υπό το πρίσμα αυτών των εξελίξεων, η LG σχεδιάζει να διατηρήσει τη δυναμική ανάπτυξής της εστιάζοντας σε έργα υψηλής προστιθέμενης αξίας και στην επιτάχυνση της περιφερειακής παραγωγής στο εργοστάσιο της LG Magna στο Ramos Arizpe στο Μεξικό.
Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα τρίτου τριμήνου ύψους 3,57 τρισεκατομμυρίων KRW (2,713 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη 110,7 δισεκατομμυρίων KRW (84,132 εκατομμύρια USD). Η εταιρεία διατήρησε την κερδοφόρα ανάπτυξή της με την αποτελεσματική διαχείριση των δαπανών μάρκετινγκ παρά τις αυξημένες τιμές των πάνελ LCD, ενώ παράλληλα διαφοροποίησε τις πηγές κέρδους με βάση την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων περιεχομένου και υπηρεσιών που βασίζονται στην πλατφόρμα έξυπνων τηλεοράσεων.
Η εταιρεία επιταχύνει τη μετάβασή της από μια επιχείρηση βασισμένη σε προϊόντα σε μια επιχείρηση μέσων που βασίζονται σε πλατφόρμες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. καθώς η αγορά περιεχομένου και υπηρεσιών συνεχίζει να αναπτύσσεται. Για τον σκοπό αυτό, εκτός από την επέκταση της συνεργασίας με διάφορους παρόχους περιεχομένου, η εταιρεία αναβαθμίζει τα λειτουργικά συστήματα τηλεόρασης για να διευρύνει την εμπειρία περιεχομένου των πελατών. Ο αριθμός των τηλεοράσεων που λειτουργούν με webOS, το θεμέλιο της επιχείρησης περιεχομένου και υπηρεσιών της LG, αναμένεται να φτάσει τις 300 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το 2026.
Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου της LG Business Solutions Company ανήλθαν σε 1,33 τρισεκατομμύρια KRW (1,01 δισεκατομμύρια USD) με λειτουργικές ζημίες ύψους 20,5 δισεκατομμυρίων KRW (15,580 εκατομμύρια USD). Τόσο τα έσοδα όσο και η κερδοφορία αποδυναμώθηκαν λόγω της μείωσης της ζήτησης για προϊόντα ΙΤ. Καθώς οι δύσκολες επιχειρηματικές συνθήκες παραμένουν, η εταιρεία συνεχίζει να καινοτομεί στις εμπειρίες των πελατών με Premium σειρές ΙΤ , όπως οι display οθόνες και οι πτυσσόμενοι φορητοί υπολογιστές που παρέχουν εξατομικευμένες λύσεις, ενώ παράλληλα σημειώνει πρόοδο στην προώθηση του τομέα φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων, έναν από τους νέους κινητήριους μοχλούς ανάπτυξης της LG.