Την ευκαιρία να δούμε «εκ των έσω» τα νέα HQ της Kaizen Gaming είχαμε προ ημερών, καθώς οι άνθρωποι της εταιρείας μας ξενάγησαν στο «διαστημόπλοιο» του Αμαρουσίου, το Kaizen Campus, ένα επιβλητικό, φουτουριστικό κτίριο, το μοναδικό του είδους του στην ΝΑ Ευρώπη.
Ευτυχώς που μας ξενάγησαν, δηλαδή, γιατί μόνοι μας σίγουρα θα χανόμασταν στα 330 μέτρων διαδρόμων, τα 750 work stations και τα 40+ meeting rooms του. Για τα επόμενα 15 χρόνια τουλάχιστον, αυτό θα είναι το «σπίτι» της εταιρείας (ανήκει στην Prodea), η οποία ήδη δραστηριοποιείται σε 14 αγορές, έχει προσωπικό πάνω από 2.400 άτομα και αναμένεται να γίνουν 3.000 μέχρι το τέλος του 2023 (τουλάχιστον 1.200 στην Αθήνα και 200 στη Θεσσαλονίκη, συν γραφεία στην Πορτογαλία και μελλοντικά 800-1000 άτομα στη Βραζιλία).
Στην Ελλάδα ξέρουμε καλά το brand Stoiximan αλλά, εκτός αυτής, η εταιρεία εδραιώνεται παγκοσμίως στο υψηλότερο επίπεδο χάρη στο brand Betano, έχοντας επιστρατεύσει τεχνολογίες AI και machine learning για να περάσει στο επόμενο στάδιο. Όπως μας τόνισαν οι άνθρωποί της, πάντως, οι τεχνολογίες αυτές έχουν ως στόχο, μεταξύ άλλων, να αναγνωρίζουν αφύσικες περιπτώσεις στοιχηματισμού που ίσως υποδηλώνουν match fixing αλλά και να αναγνωρίζουν δυνητικές περιπτώσεις εθισμού ώστε οι αντίστοιχοι agents να βοηθούν άμεσα το χρήστη.
Γενικότερα, το κοινωνικό αποτύπωμα και οι κοινωνικές δράσεις είναι πολύ ψηλά στην agenda της εταιρείας, με την πρώτη έκθεση ESG της να αναμένεται στο τέλος του 2023. Πάντως, πρόθεση για είσοδο στο χρηματιστήριο δεν υπάρχει, σύμφωνα με τους ίδιους…
Ακόμα και έτσι, ο ρυθμός ανάπτυξης της KG είναι μεγάλος (>20%), παρότι δεν μάθαμε αρκετά «νούμερα». Ενδεικτικά, θα αναφέρουμε ότι την περίοδο 2020-2022, η εταιρεία επέστρεψε στο κράτος σχεδόν 400 εκ. ευρώ σε φόρους και στόχος της είναι να βρίσκεται σε 26 αγορές το 2026, ενώ, όσον αφορά στο μέλλον του betting, προβλέπουν αυστηρούς περιορισμούς στη διαφήμιση του και στην Ελλάδα, αλλά δήλωσαν προετοιμασμένοι γι’ αυτό και βέβαιοι ότι δεν θα επηρεάσει ιδιαίτερα την αγορά.