Το τελευταίο διάστημα, ο ΟΤΕ έχει γίνει αποδέκτης πλήθους καταγγελιών από πελάτες του, οι οποίοι δέχθηκαν παραπλανητικές επισκέψεις από εκπροσώπους εταιρειών σταθερής τηλεφωνίας, με στόχο την εν αγνοία τους εγγραφή σε άλλο πάροχο.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες, στις περισσότερες περιπτώσεις, αντιπρόσωποι άλλων εταιρειών, παρουσιαζόμενοι ως συνεργάτες ή ακόμα και ως εργαζόμενοι του ΟΤΕ, αφού πείσουν κατ’ αρχήν τον πελάτη να δεχθεί ενημέρωση, στη συνέχεια καταγράφουν τα στοιχεία του και τον εγγράφουν στην εταιρεία την οποία εκπροσωπούν.
Με στόχο την προστασία των πελατών του από παράνομες πρακτικές, αλλά και για τη σωστή πληροφόρηση των καταναλωτών, ο ΟΤΕ ενημερώνει ότι:
- Όσοι καταναλωτές θέλουν να επωφεληθούν από τα νέα προγράμματα OTE Double Play σε πολύ χαμηλές τιμές, μπορούν να επικοινωνούν με τον ΟΤΕ:
- καλώντας δωρεάν το 13888,
- με μια επίσκεψη στο εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου ΟΤΕ (OTE – COSMOTE – ΓΕΡΜΑΝΟΣ) ή
- online, μέσω του www.ote.gr.
Ο ΟΤΕ ζητά από τους καταναλωτές που έχουν αντιμετωπίσει παρόμοια περιστατικά να το καταγγείλουν αμέσως είτε στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), είτε στις ενώσεις καταναλωτών, ενημερώνοντας παράλληλα και το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 13888, ή το Δίκτυο Καταστημάτων ΟΤΕ.