Ανεβάζει ταχύτητα το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας προφανώς και λόγω της πανδημίας.
Σύμφωνα με την τακτική έρευνα της της Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2021 το 74% των Ελλήνων έχει κάνει τουλάχιστον μια αγορά ηλεκτρονικά τους τελευταίους 6 μήνες.
Oι περισσότεροι e-shoppers βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών ωστόσο η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στο κοινό των 55+ (+20%) συγκριτικά με το προηγούμενο 6μηνο.
Σε ηλεκτρονικές αγορές οι Έλληνες ξόδεψαν τους τελευταίους 6 μήνες κατά μέσο όρο 805,6 ευρώ και σχεδόν 2 στους 3 (64%) χρήστες πλήρωσαν μέσω αντικαταβολής.
Την μεγαλύτερη αύξηση σε ηλεκτρονικές αγορές σημείωσαν τα έπιπλα και άλλα είδη για το σπίτι, τα εκπαιδευτικά σεμινάρια / Webinars και οι υπηρεσίες υγείας.
Βάσει της ίδιας έρευνας – Focus on Tech Life Tips – η συνολική διείσδυση του internet έχει φτάσει στο 97%, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει η συνεχής εξέλιξη της διείσδυσης του Μέσου στο ηλικιακό κοινό 55-64 ετών, όπου πλέον 9 στους 10 δηλώνουν χρήστες (vs. 88%: Ιούν.-Δεκ. ‘20).
Το smartphone αποτελεί την πρώτη επιλογή συσκευής σύνδεσης για το 95% των χρηστών, με μέσο χρόνο σύνδεσης από το κινητό τις 2 ώρες την ημέρα.
Πάνω από 4 στους 5 Έλληνες βρίσκονται ενεργά στα social, με το ΤΙΚ ΤΟΚ να παρουσιάζει θεαματική άνοδο τον τελευταίο χρόνο, ειδικά στα κορίτσια 16-24.
Ενεργοί στα social είναι και σχεδόν οι δύο στους τρεις Έλληνες του group ηλικίας 55-64, με δημοφιλέστερα τα Facebook, Instagram, Youtube.