Σε σταθερή τροχιά ανόδου παρέμειναν τα οικονομικά αποτελέσματα της Velti κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012. Η εισηγμένη στο Nasdaq ελληνική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο του mobile marketing, ανακοίνωσε αύξηση εσόδων κατά 75% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2011 και υπερδιπλασιασμό της λειτουργικής κερδοφορίας.
Συγκεκριμένα, η Velti, εκμεταλλευόμενη την συνεχώς επεκτεινόμενη διεθνή παρουσία της, είδε τα έσοδα να ανέρχονται σε 51,8 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 40,7 εκατομμύρια ευρώ) με τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) να φθάνουν στα 4,6 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 3,6 εκατομμύρια ευρώ) από μόλις 1,3 εκατομμύρια δολάρια που ήταν το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2011.
Επιπλέον, πέτυχε να περιορίσει τις προσαρμοσμένες ζημίες το πρώτο τρίμηνο του 2012 στο 1,1 εκατ. δολ. (0,86 εκατ. ευρώ) έναντι 5,2 εκατομμύρια δολ. (4 εκατομμύρια ευρώ) την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Η καλή πορεία κατά το πρώτο τρίμηνο είχε ακόμη ως αποτέλεσμα, η διοίκηση της Velti να προχωρήσει σε αναθεώρηση προς τα πάνω των εκτιμήσεων για τα έσοδά της για το σύνολο
Η Ευρώπη, εξαιρούμενης της Βρετανίας, πρόσφερε στην εταιρεία πωλήσεις 15,2 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2012. Τέλος, η Βρετανία είχε τη μεγαλύτερη άνοδο με τις πωλήσεις να ανέρχονται σε 16 εκατομμύρια δολάρια από 7 εκατ. δολάρια το α’ τρίμηνο του 2012.της χρονιάς, αναμένοντας πως οι πωλήσεις θα κινηθούν μεταξύ 283 και 296 εκατ. δολαρίων (περίπου 222,4 εκατ. ευρώ με 232,6 εκατ. ευρώ).
Η ανάπτυξη αναμένεται να προέλθει κατά κύριο λόγο από την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, η οποία στο πρώτο τρίμηνο του 2012 παρουσίασε πωλήσεις 13,3 εκατ. δολαρίων έναντι 8,2 εκατ. δολαρίων πέρσι.
Θετικούς ρυθμούς
Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία «έκλεισε» και την περσινή χρονιά με θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης. Ειδικότερα, για το 2011 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε στα 189,2 εκατ. δολάρια έναντι 116,3 εκατ. δολαρίων το 2010 ενώ τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε 53,1 εκατ. δολάρια έναντι 27,2 εκατ. δολάρια. Σημειωτέον πως η Velti, είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στο χώρο των λύσεων μάρκετινγκ για κινητά τηλέφωνα (mobile marketing), έχει προχωρήσει σε αρκετές εξαγορές τα τελευταία χρόνια και επεκτείνεται διαρκώς τόσο στην Ασία όσο και στην Αμερική.