«Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς» στην κατηγορία «Μεγάλος Οργανισμός» αναδείχτηκε, για μία ακόμη χρονιά, το 13888, η Εξυπηρέτηση Πελατών Cosmote, από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
Η Διευθύντρια Εξυπηρέτησης Οικιακών Πελατών και Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Ομίλου OTE, κα Σάντυ Χειλαδάκη δήλωσε σχετικά: «Ζούμε στην εποχή των απεριόριστων ψηφιακών δυνατοτήτων και των μεγάλων προκλήσεων. Για εμάς, στην Εξυπηρέτηση Πελατών Cosmote, η σημασία αυτής της νέας εποχής δεν είναι από μόνη της η ανάγκη χρήσης της τεχνολογίας αλλά η αλλαγή της κουλτούρας μας. Αλλάζουμε, εξελίσσουμε τις δομές και τις υπηρεσίες μας, βοηθάμε τον Πελάτη να εξοικειωθεί με το νέο περιβάλλον και να αξιοποιήσει τις επιλογές και τις δυνατότητες των τεχνολογιών εύκολα και απλά. Επενδύουμε στο συναίσθημα, την ειλικρίνεια, την πρόληψη, τη συνεχή παρουσία. Έτσι κάνουμε πράξη το όραμά μας, να φτιάξουμε έναν κόσμο, καλύτερο για όλους.»
Το 13888, η Εξυπηρέτηση Πελατών Cosmote, αξιοποιώντας τις τεχνολογίες αιχμής συνεχίζει να καινοτομεί, φέρνοντας κοντά τον ψηφιακό με τον φυσικό κόσμο, και προσφέρει μοναδικές εμπειρίες και πρωτοποριακές επιλογές για την Εξυπηρέτηση του Πελάτη.
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός με στόχο την αναγνώριση και αναβάθμιση του ρόλου όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα, αποσκοπώντας στην προαγωγή άριστων πρακτικών Εξυπηρέτησης. Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, διοργανώθηκαν φέτος για 9η συνεχή χρονιά από το ΕΙΕΠ, για να αναδείξουν, μέσα από μία κοινά αποδεκτή και αντικειμενική διαδικασία, τους κορυφαίους στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή στην Ελλάδα, ανάμεσα σε εταιρείες, οργανισμούς και διακεκριμένους επαγγελματίες από διαφορετικούς κλάδους.