Η LG ανακοίνωσε ενοποιημένες παγκόσμιες πωλήσεις ύψους 15,02 τρισ. KRW (13,9 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 711 δισ. KRW (715,1 εκατ. USD) για το δεύτερο τρίμηνο του 2018. Οι πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 3,2%, ενώ τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 16,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η ισχυρή κερδοφορία από το τμήμα των οικιακών συσκευών και των προϊόντων υψηλής ποιότητας οικιακής ψυχαγωγίας αντιστάθμισαν τις απώλειες του δεύτερου τριμήνου από το τμήμα vehicle components και Mobile Communications.
Οι πωλήσεις και τα λειτουργικά κέρδη του πρώτου εξαμήνου του 2018 σημείωσαν ρεκόρ με τα πιο υψηλά επίπεδα όλων των εποχών. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 3,2% από το πρώτο εξάμηνο του 2017 σε 30,14 τρισεκατομμύρια KRW (28 δισ. USD) και τα λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 18,5% στα 1,88 τρισεκατομμύρια KRW (1,7 δισ. USD). Λαμβάνοντας υπόψη την αβεβαιότητα που επικρατεί στην αγορά, τον ανταγωνισμό και το διεθνές εμπορικό τοπίο, η LG εισέρχεται στο δεύτερο εξάμηνο με επίκεντρο την ανταγωνιστικότητα του κόστους και την κερδοφόρα ανάπτυξη.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company ανακοίνωσε ισχυρές πωλήσεις 5,26 τρισ. KRW (4,88 δισ. USD) το δεύτερο τρίμηνο του 2018 και λειτουργικά κέρδη 457,2 δισ. KRW (424,04 εκατ. USD). Τα τριμηνιαία έσοδα αυξήθηκαν κατά 4,3% σε σχέση με πέρυσι, εν μέρει λόγω των ισχυρών εποχιακών πωλήσεων των κλιματιστικών μονάδων και των αυξημένων αποστολών του συστήματος φροντίδας ενδυμάτων LG Styler καθώς και των ιονιστών, ιδίως στην εγχώρια κορεατική αγορά. Τα τριμηνιαία λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 1,7% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2017, λόγω της διαχείρισης του κόστους και των πωλήσεων των πλυντηρίων ρούχων και των ψυγείων υψηλής ποιότητας, αντισταθμίζοντας τις επιπτώσεις των υψηλότερων τιμών των πρώτων υλών και των δυσμενών συναλλαγματικών ισοτιμιών. Τα έσοδα του πρώτου εξαμήνου για την LG Home Appliance & Air Solution Company ήταν τα υψηλότερα στην ιστορία της εταιρείας, ξεπερνώντας τα 10 τρισεκατομμύρια (94,66 δισ. USD) για πρώτη φορά.
Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε πωλήσεις 2ου τριμήνου 2018 ύψους 3,82 τρισ. KRW (3,54 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 407 δισ. KRW (377,48 εκατ. USD). Τα έσοδα παρουσίασαν αύξηση κατά 4.1% το 2ο τρίμηνο του 2018 χάρη στις ισχυρές πωλήσεις των τηλεοράσεων LG OLED, LG SUPER UHD και άλλων premium προϊόντων. Τα λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 44,1% από το δεύτερο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, επαναλαμβάνοντας τη διψήφια απόδοση του περιθωρίου κέρδους της Home Entertainment από το πρώτο τρίμηνο του 2018. Κατά το δεύτερο εξάμηνο, ενώ η παγκόσμια αγορά των τηλεοράσεων αναμένεται να παρατηρήσει ασθενέστερη ζήτηση κυρίως λόγω της οικονομικής ύφεσης στη Λατινική Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, η εταιρεία αναμένεται να διατηρήσει τη σταθερή στρατηγική κέρδους της επεκτείνοντας τις πωλήσεις των premium προϊόντων και την περαιτέρω ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας κόστους.
Η LG Mobile Communications Company κατέγραψε πωλήσεις ύψους 207,2 δισ. KRW (192,2 εκατ. USD) και λειτουργικές ζημιές ύψους 185,4 δισ. KRW (171,95 εκατ. USD). Οι πωλήσεις του τριμήνου παρουσίασαν μείωση σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017 λόγω της επιβράδυνσης της ανάπτυξης της παγκόσμιας αγοράς smartphone και της μείωσης των πωλήσεων της μεσαίας προς χαμηλής κατηγορίας smartphones στην Λατινική Αμερική. Οι λειτουργικές ζημιές του 2ου τριμήνου οφείλεται κυρίως στις συμβάσεις πωλήσεων και στις αυξημένες επενδύσεις μάρκετινγκ για την υποστήριξη νέων εκδόσεων smartphone. Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των premium smartphone αναμένεται να ενταθεί και η ανάπτυξη να παραμείνει στάσιμη κατά το 2ο εξάμηνο, με την εταιρεία να επιδιώξει την περαιτέρω βελτίωση της δομής της και να αυξήσει τις πωλήσεις των νέων flagship smartphones LG G7 ThinQ και LG V35 ThinQ σε βασικές αγορές ανά τον κόσμο.
Η LG Vehicle Components Company παρουσίασε πωλήσεις ύψους 872,8 δισ. KRW (809,5 εκατ. USD) και λειτουργικές ζημιές ύψους 32,5 δισ. KRW (30,14 εκατ. USD). Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,9% σε σύγκριση με το αντίστοιχο 2ο τρίμηνο του 2017 καθώς ξεκίνησε η μαζική παραγωγή σε νέα έργα. Η τριμηνιαία λειτουργική ζημία αντικατοπτρίζει την αύξηση των τιμών των πρώτων υλών, όπως οι μνήμες και οι πρόσθετες ανάγκες σε πόρους για νέα έργα. Η αβεβαιότητα που επικρατεί στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και η εμπορική πολιτική των ΗΠΑ θα συνεχίσουν να αποτελούν πρόκληση για την εταιρεία κατά τη διάρκεια του έτους, παρόλο που η αναμενόμενη αύξηση των συνδεδεμένων και των ηλεκτρικών οχημάτων φέρεται να εμφανίζει θετική προοπτική μακροπρόθεσμα για την LG Vehicle Components.
H LG Business-to-Business Company παρουσίασε πωλήσει το 2ο τρίμηνο ύψους 588,5 δισ. KRW (545,82 εκατ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 39 δισ. KRW (36,17 εκατ. USD). Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 10,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017, χάρη στις ισχυρές πωλήσεις προϊόντων digital signage και ηλιακών μονάδων υψηλής απόδοσης. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 73.3% σε σύγκριση με το 2017 λόγω της αύξησης των πωλήσεων premium προϊόντων και της βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας κόστους. Κατά το 2ο εξάμηνο, η ζήτηση για premium digital signage λύσεις αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται, ενώ η δραστηριότητα των ηλιακών μονάδων αναμένεται να αντιμετωπίσει τον αυξημένο ανταγωνισμό και τις προκλήσεις της αγοράς λόγω του συνεχώς μεταβαλλόμενου διεθνούς εμπορικού περιβάλλοντος.