Τη νέα υπηρεσία της, Vodafone Express Repair, παρουσίασε χθες σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο κατάστημα της στο The Mall Athens η Vodafone. Στόχος της είναι η κατάκτηση σημαντικού μεριδίου από την αγορά της επισκευής των κινητών τηλεφώνων.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, κατόπιν σχετικής έρευνας οι καταναλωτές στην Ελλάδα αλλάζουν τη συσκευή τους περίπου κάθε 3 χρόνια. Το τελευταίο έτος το 31% των καταναλωτών στην Ελλάδα χρειάστηκε After Sales Service, με το 16% να χρειάζεται επισκευή (ή με άλλα λόγια 1.840.000 συνδρομητές σε σύνολο 11,5 εκατ. χρειάστηκαν να επισκευάσουν τη συσκευή τους).
Εξειδικευμένο προσωπικό τεχνικών αναλαμβάνει την επισκευή των συσκευών, μέσα σε μόλις 24 ώρες, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, τους οποίους οι καταναλωτές μπορούν να βρουν σε 24 καταστήματα της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα. Όσοι δεν βρίσκονται κοντά σε κάποιο από τα 24 επισκευαστικά κέντρα της Vodafone, μπορούν να κάνουν χρήση της υπηρεσίας μέσα από οποιοδήποτε κατάστημα Vodafone που τους εξυπηρετεί και η τηλεπικοινωνιακής εταιρία θα αναλάβει την άμεση μεταφορά και επισκευή της συσκευής τους μέσα σε 24 ώρες.
Ως ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της νέας της υπηρεσίας η Vodafone προβάλει το γεγονός ότι η επισκευή ή η αντικατάσταση της συσκευής γίνεται σε 24 ώρες από εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό, σε ανταγωνιστικές τιμές με ποιοτικά ανταλλακτικά. Η εν λόγω εταιρεία έχει το πλεονέκτημα της αγοράς ανταλλακτικών σε επίπεδο ομίλου και ως εκ τούτου μπορεί να πετυχαίνει καλύτερες τιμές.
Ο Αχιλλέας Κανάρης, Εμπορικός Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, σε σχετική δήλωσή του ανέφερε: «Στη Vodafone έχουμε έμπρακτα αποδείξει ότι αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των καταναλωτών μας και απαντάμε με υπηρεσίες και προϊόντα που έρχονται να τους δώσουν το κάτι παραπάνω. Το Vodafone Express Repair έρχεται να καλύψει την ανάγκη των καταναλωτών για ακόμα πιο ολοκληρωμένη και άμεση εξυπηρέτηση πελατών, σε ανταγωνιστικές τιμές και πάντα με την εγγύηση της Vodafone».