Νέες, καινοτόμες, όπως τις χαρακτηρίζει, υπηρεσίες σχεδιάζει να παρουσιάσει σύντομα η hellas online. Μια μικρή ιδέα για το τι ετοιμάζει λαμβάνει κανείς από το ενημερωτικό της δελτίο για τα αποτελέσματα του 2011, όπου μεταξύ άλλων μιλά για «διαφοροποίηση» και σημειώνει: «Με πελατοκεντρικό προσανατολισμό, η εταιρία θα εστιάσει στην πιο άμεση, αξιόπιστη και ποιοτική εξυπηρέτηση των συνδρομητών της αναπτύσσοντας τεχνολογίες, αυτοματισμούς και κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες για να ανταποκριθεί στις ανάγκες εξυπηρέτησης της συνεχώς αυξανόμενης συνδρομητικής βάσης.»
Προσθέτει, ότι «θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη από το δικτυακό χώρο της εταιρίας μέσα από νέες ηλεκτρονικές εφαρμογές οι οποίες θα δώσουν τη δυνατότητα για απλή, άμεση εξυπηρέτηση σε ένα πλήθος περιοχών που ενδιαφέρουν τον πελάτη, με απώτερο στόχο το διαδίκτυο να καταστεί βασικό κανάλι εξυπηρέτησης των πελατών της hellas online. Με αυτό τον τρόπο, η hol αποσκοπεί να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό, να μειώσει το κόστος εξυπηρέτησης και να γίνει σημείο αναφοράς στην καθημερινή επαφή της με τον πελάτη.»
Σε άλλο σημείο της σχετικής αναφοράς της η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία μιλά για εμπορική διάθεση υπηρεσιών Cloud για την κάλυψη των αναγκών των επιχειρήσεων, ενώ σημειώνει: «Έμφαση θα δοθεί στον εμπλουτισμό νέων συνδυαστικών υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και broadband internet με χαρακτηριστικά και δυνατότητες που εξασφαλίζουν πραγματική οικονομία και περισσότερη επικοινωνία για όλη την οικογένεια. Στόχος είναι η στρατηγική συνεργασία με τη Vodafone να διατηρήσει και το 2012 υψηλή δυναμική μέσα από ανταγωνιστικά συνδυαστικά προϊόντα.»