Η Integrated Enterprise Networks A.E. (IEN Α.Ε.) , ολοκλήρωσε με επιτυχία την υλοποίηση μίας σύγχρονης λύσης CALL CENTER για το δίκτυο καταστημάτων της LEROY MERLIN στην Ελλάδα και Κύπρο.
H IEN A.E. προμήθευσε και έθεσε σε λειτουργία μια κεντρικοποιημένη λύση CALL CENTER , αλλά με την ικανότητα χειρισμού των κλήσεων ανεξάρτητα από κάθε απομακρυσμένη τοποθεσία των καταστημάτων, βασισμένη στην προηγμένη λύση Mitel Contact Center (MiCC 7.0) του Καναδικού κατασκευαστικού οίκου MITEL (www.mitel.com).
Η εφαρμογή MiCC , εγκαταστάθηκε στην υπάρχουσα VMware ESXi πλατφόρμα της Leroy Merlin και συνδέθηκε με IP πρωτόκολλο με όλα τα Mitel 3300 IP-PBX του οργανισμού στην Αθήνα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη και Λευκωσία.
Η υλοποίηση του νέου Call Center, είχε άμεσα αποτελέσματα παρέχοντας στην Leroy Merlin σημαντικές υπηρεσίες όπως, μετρήσιμα στοιχεία κλήσεων (KPIs), την διασφάλιση της άριστης εξυπηρέτησης πελατών, την παροχή στατιστικών στοιχείων, τον εκσυγχρονισμό και την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, και την καλύτερη ενδοεταιρική επικοινωνία .
Η Leroy Merlin από τις μεγαλύτερες εμπορικές εταιρείες παγκοσμίως, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από τον Ιούνιο 2005 μέσω του δικτύου των 5 καταστημάτων της, τα οποία είναι οργανωμένα γύρω από τέσσερις τομείς (ιδιοκατασκευές, κατασκευές, διακόσμηση και είδη κήπου), προσφέροντας ένα μεγάλο φάσμα προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών τους. Η στρατηγική ανάπτυξης στην Ελλάδα, βασίζεται στη γνώση των συνηθειών των πελατών καθώς και στην προσαρμογή της γκάμας και της οργάνωσης των καταστημάτων στις ανάγκες τους. H εταιρία ΙΕΝ Α.Ε. (www.ien.gr) με παρουσία πάνω απο 15 χρόνια, δραστηριοποιείται στον ευρύτερο χώρο της υψηλής τεχνολογίας, παρέχοντας υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών σε μία πελατιακή βάση υψηλών απαιτήσεων, που περιλαμβάνει Παρόχους Κινητής και Σταθερής Τηλεφωνίας, Δημόσιες Υπηρεσίες, Call Centers, ΜΜΕ, Ομίλους Πολυεθνικών εταιρειών, Τράπεζες, Νοσοκομεία και μεγάλες Επιχειρήσεις.