Τη διαπίστωση ότι ανακάμπτει η ζήτηση υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας έκανε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου της Vodafone Vittorio Colao μιλώντας στο συνέδριο της Morgan Stanley, Technology Media and Telecoms στη Βαρκελώνη, κάνοντας μάλιστα ιδιαίτερη μνεία στην Ελλάδα. Όπως είπε η ανάκαμψη φαίνεται ακόμα και στις πιο αδύναμες αγορές όπως είναι η Ελλάδα και η Ιταλία.
Ενδιαφέρον όμως έχει ο προβληματισμός που διατύπωσε αναφορικά με το αν οι εταιρείες πρέπει να επιδιώξουν αποκλειστικότητα στο τηλεοπτικό περιεχόμενο. Όπως είπε «δεν είμαι πεισμένος ότι η αποκλειστικότητα στο περιεχόμενο είναι ορθή κίνηση από οικονομική πλευρά, αλλά από την άλλη το να βασίζεται μια εταιρεία σε συμφωνία διανομής του περιεχομένου από τον ιδιοκτήτη ενέχει ρίσκο». Συνεχίζοντας σημείωσε πως ο ίδιος αμφιβάλει για το αν το αποκλειστικό περιεχόμενο θα δημιουργήσει αξία για τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας ωστόσο συμπλήρωσε πως αν αρχίσουν να γίνονται προσφορές για το περιεχόμενο τότε υποχρεώνεται να το κάνεις και εσύ, γιατί σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία σου θα χάσει.
Τα παραπάνω ταιριάζουν με το γεγονός ότι η Vodafone επέλεξε να μπει στο τηλεοπτικό περιεχόμενο σε συνεργασία με τη Wind αφού από κοινού διεκδικούν τη Forthnet – Nova, αλλά και με τις πληροφορίες ότι αν ο ΟΤΕ αγοράσει εν τέλει τη Nova είναι πιθανό να συνάψει συμφωνίες με όποιον ενδιαφέρεται να έχει και αυτός το τηλεοπτικό περιεχόμενο της Nova. Με άλλα λόγια η βιομηχανία των Επικοινωνιών αλλάζει σε πολλά επίπεδα και το μοντέλο που επιλέγεται διαφοροποιείται ανάλογα με τις ιδιαίτερες συνθήκες σε κάθε αγορά.