Σε πείσμα των γειτόνων, Ελλάδα και Κύπρος, έχουν προ πολλού ανακηρύξει την κοινή τους… ΑΟΖ στις τηλεπικοινωνίες και όσα ερευνητικά σκάφη και αν στείλουν, το μόνο που θα καταφέρνουν είναι να διαπιστώνουν την άρρηκτη σύνδεση.
Τους συστήνουμε αν θέλουν, να κατέβουν μια βόλτα από το InfoCom Cy στις 19 Νοεμβρίου στο Hilton Λευκωσίας, για να διαπιστώσουν ότι το μέλλον βρίσκεται αλλού. Στο γεγονός ότι είναι καλύτερα να ποντίζεις καλώδια οπτικών ινών με τους γείτονές σου, παρά -επικοινωνιακές ή άλλες – νάρκες.
To κεντρικό μήνυμα του φετινού συνεδρίου InfoCom Cy είναι: Digital Reality – Mind the Gap! Οι βασικές ενότητες είναι:
• It’s all about data: The Data Network
Η πρόσβαση του κοινού σε δίκτυο υψηλών ταχυτήτων, με σκοπό την ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία υπηρεσιών, μπορεί να επιτευχθεί μέσω πολλών διαφορετικών υποδομών. Το σημείο συνάντησης τους είναι οι all-IP πλατφόρμες που θα συνδυάζουν και θα δρομολογούν περιεχόμενο και υπηρεσίες που διακινούνται με όλα τα τηλεπικοινωνιακά μέσα.
Δεν είναι μακρυά ο καιρός που οι πελάτες θα επιλέγουν οριζόντια υπηρεσίες, αντί καθετοποιημένα πακέτα από τους παρόχους.
• The CAMS Revolution – Cloud, Analytics, Mobility and Security
Σε επίπεδο κατανάλωσης υπηρεσιών το Cloud Computing έχει πλέον εδραιωθεί ως πρακτική την οποία αναμένεται να ακολουθήσουν οι περισσότερες επιχειρήσεις, με γνώμονα τη μείωση του κόστους επένδυσης σε εξοπλισμό και παράλληλα στην αύξηση της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας που επιτυγχάνεται με την πρόσβαση σε μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ.
Ήδη περνάμε από τον κόσμο του web στον κόσμο του mobile. Και όταν τα δεδομένα είναι over the air, η ασφάλεια που βρίσκεται;
• CEO Summit – Working in a Changing World
Κορυφαία στελέχη της Κυπριακής αγοράς, και όχι μόνο, μοιράζονται την άποψή τους για τη μεταβατική περίοδο της Οικονομίας καθώς και για την ενσωμάτωση των δικτύων και των υπηρεσιών σε ενιαίο σύνολο.
• Innovation is the everyday startup
Εντός ή εκτός της κρίσης, η Κυπριακή αγορά είναι αντικειμενικά μικρή για να υποστηρίξει την ολοένα και μεγαλύτερη ανάγκη για επιχειρηματικότητα. Η λύση είναι η έξοδος στις διεθνείς αγορές με καινοτόμες υπηρεσίας και προϊόντα. Κάποιες Κυπριακές επιχειρήσεις το έχουν καταφέρει και διακρίνονται ήδη στη διεθνή αρένα.
• Company 3.0: The Social and Mobile Marketing
Ήδη υπάρχουν αγορές (αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία) στις οποίες οι ηλεκτρονικές συναλλαγές είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση. Οι αγορές αυτές διευρύνονται και το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πλέον μονόδρομος. Πως όμως θα προσελκύσει κανείς πελάτες σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα;
Δείτε την αναλυτική επισκόπηση και τις ενότητες, δηλώστε συμμετοχή και σας περιμένουμε στο Hilton Λευκωσίας στις 19 Νοεμβρίου.