Η Adobe Systems παρουσίασε τα ευρήματα της πρώτης μελέτης της με τίτλο Adobe Digital Marketing Insights, η οποία σχεδιάστηκε με σκοπό να παράσχει στους επαγγελματίες του marketing, του e-commerce και του λιανικού εμπορίου στοιχεία σχετικά με το digital marketing. Η μελέτη αυτή εξετάζει πώς η αγοραστική συμπεριφορά επηρεάζεται από τη συσκευή την οποία χρησιμοποιεί ο καταναλωτής για να επισκεφθεί τα online καταστήματα. Η Adobe ανέλυσε 16,2 δισεκατομμύρια ανώνυμες επισκέψεις, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε πάνω από 150 ιστοσελίδες κορυφαίων retailers των ΗΠΑ. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι κατά τους περιόδους των διακοπών του 2011 αλλά και γενικότερα κατά το 2011, οι χρήστες tablets δαπάνησαν μεγαλύτερα χρηματικό ποσά ανά αγορά σε σύγκριση με αυτούς που έκαναν online αγορές χρησιμοποιώντας τα smartphones τους ή τα παραδοσιακά laptops και PC’s, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι χρήστες tablets ήταν οι πλέον πολύτιμοι online καταναλωτές το 2011.
Συγκεκριμένα τα κύρια ευρήματα ήταν:
- Οι χρήστες tablets δαπάνησαν 54% περισσότερα σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones και 21% περισσότερα από τους χρήστες laptops/desktops.
- Οι χρήστες tablets ήταν σχεδόν 3 φορές πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες online σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones, ενώ ήταν σχεδόν εξίσου πιθανό σε σύγκριση ανάμεσα στους χρήστες tablets και laptops/desktops.
Γιατί οι χρήστες tablets ξοδεύουν περισσότερα;
Σύμφωνα με τη μελέτη της Adobe, τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών tablets, καθώς και η γενικότερη εμπειρία από τους χρήστες που προτιμούν αυτές τις συσκευές, συγκλίνουν προς το ότι είναι ένα αρκετά προσοδοφόρο κοινό. Ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα μεταξύ 18 και 34 ετών και τείνουν να είναι πιο εύποροι σε σύγκριση με τους υπόλοιπους online shoppers. Όμως, το υψηλότερο επίπεδο εισοδήματος είναι μόνο η μία πλευρά της ιστορίας. Οι χρήστες tablets έχουν επίσης υψηλότερο ποσοστό χρήσης των συσκευών τους το σαββατοκύριακο, οπότε και έχουν περισσότερο χρόνο διαθέσιμο για online αγορές.
O Brad Rencher, Senior Vice President και General Manager της Adobe Digital Marketing Business, δήλωσε:
«Η Adobe αντιλαμβάνεται την ανάγκη των retailers να βελτιστοποιήσουν τα sites τους για τους επισκέπτες μέσω κινητών συσκευών, και τα ευρήματα αυτής της μελέτης καταδεικνύουν ότι τα tablets είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό νέο κανάλι πωλήσεων το οποίο πρέπει να αξιοποιήσουν οι marketers», «Αυτή η μελέτη δείχνει τη σπουδαιότητα της βελτιστοποίησης της e-retail στρατηγικής για τους χρήστες tablets το 2012 ώστε να γίνει σωστή διαχείριση και αξιοποίηση αυτού του σημαντικά προσοδοφόρου και συνεχώς αυξανόμενου καταναλωτικού κοινού».
Η βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων για τους χρήστες κινητών συσκευών, όπως είναι τα smartphones, καθίσταται ως μία συνήθης πρακτική πλέον. Με την αύξηση, όμως, των tablets iPad και Android, οι εταιρείες αντιμετωπίζουν επιπλέον ανάγκες βελτιστοποίησης ώστε να μπορούν να παρέχουν ακόμη καλύτερες υπηρεσίες online shopping. Εάν οι retailers αντιμετωπίσουν με τον ίδιο τρόπο τους χρήστες των Smartphones και tablets, όπως τους χρήστες των συμβατικών υπολογιστών τότε ίσως χάσουν τη δυναμική μιας νέας αγοράς.