H Amazon σχεδιάζει να αναπτύξει το δικό της λογισμικό για την τοποθέτηση διαφημίσεων, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα.
Ενώ η in-house πλατφόρμα ήταν αρχικά προγραμματισμένη να αντικαταστήσει τις διαφημίσεις που παρέχονται από την Google για την ιστοσελίδα της Amazon, το νέο σύστημα θα μπορούσε να παρακάμψει τις διαφημιστικές οντότητες της Google και της Microsoft στο μέλλον, όπως εικάζεται.
Το σύστημα της Amazon θα μοιάζει με αυτό του AdWords της Google, και έχει προγραμματιστεί να καθιστά ευκολότερο για τους εμπόρους να φτάνουν τους χρήστες της εταιρείας.
Η Amazon είναι γνωστή ως “κοιμώμενος γίγαντας” στον κλάδο της διαφήμισης, επειδή διαθέτει δεδομένα καταναλωτών, αλλά ως τώρα ήταν διστακτική σχετικά με τη χρήση τους. Η εταιρεία έχει ήδη μια υπηρεσία διαφήμισης, που απασχολείται κυρίως με τη δική της ιστοσελίδα.