Από τότε που ανέλαβε το τιμόνι ως CEO της LG στα τέλη του 2021, ο William Cho υπήρξε ένθερμος υποστηρικτής της διαφάνειας, ιδίως όσον αφορά στην καλλιέργεια σχέσεων και την ανοιχτή επικοινωνία εντός της εταιρείας. Αυτή η αφοσίωση ενέπνευσε τον κ. Cho να ξεκινήσει τη σειρά “CEO F.U.N. Talk”, ένα φόρουμ για να επικοινωνεί με τους εργαζόμενους της LG για κρίσιμα θέματα και τη μελλοντική κατεύθυνση της εταιρείας. Το πρώτο CEO F.U.N. Talk του 2024 πραγματοποιήθηκε στις 15 Απριλίου και επικεντρώθηκε στην ηγεσία. Η ηγεσία ήταν επίσης το κεντρικό θέμα στο πρώτο CEO F.U.N. Talk του 2023.
Καθώς η LG στοχεύει να μετατραπεί σε έναν οργανισμό υψηλών επιδόσεων, ικανό για συνεχή ανάπτυξη, ο CEO Cho υπογραμμίζει την ανάγκη οι εργαζόμενοι να έχουν ηγετική συμπεριφορά. Πριν από την ομιλία του Απριλίου, ο κ. Cho διεξήγαγε μια έρευνα για να κατανοήσει τις απόψεις των εργαζομένων για έναν οργανισμό υψηλών επιδόσεων και τις επιμέρους επιπτώσεις του για την LG. “Ένας οργανισμός υψηλών επιδόσεων είναι αυτός που επιδιώκει επίμονα την αριστεία για την επίτευξη εξαιρετικών αποτελεσμάτων και προωθεί την αμοιβαία ανάπτυξη μεταξύ της εταιρείας και των εργαζομένων της”, δήλωσε ο κ. Cho. Εξήγησε περαιτέρω ότι το πάθος για συνεχή εκμάθηση, ο καθορισμός στόχων και η ανάπτυξη δεξιοτήτων είναι απαραίτητα.
Επιπλέον, για να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της, η LG πρέπει να προσφέρει στους πελάτες της μοναδικές εμπειρίες και σημαντικές αξίες, δημιουργώντας έτσι ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ο κ. Cho υπογράμμισε πώς η αποτελεσματική ηγεσία σε όλα τα επίπεδα οδηγεί σε υψηλές επιδόσεις και επιτυχή μετασχηματισμό του οργανισμού. “Η δύναμη μιας συμμετοχικής οργανωτικής κουλτούρας ενισχύεται όταν κάθε μέλος επιδεικνύει ηγετική ικανότητα και τηρεί τις αρχές του A.C.E.”, δήλωσε.
Οι αρχές A.C.E. του CEO Cho περιλαμβάνουν: “Aim for Clarity”, θέτοντας μετρήσιμους στόχους, αναλύοντάς τους σε στάδια και παρουσιάζοντας σαφή αποτελέσματα, “Conduct with Agility” για τον γρήγορο εντοπισμό των βασικών ζητημάτων και την προώθηση ενός παραγωγικού εργασιακού περιβάλλοντος, ενώ παράλληλα βάζοντας σε προτεραιότητα τις εργασίες, και “Excellence in Process” – ενθαρρύνοντας τους υπαλλήλους να καθορίσουν ενεργά τους ρόλους και τις ευθύνες τους, να ενισχύσουν τη συνεργασία με τους ενδιαφερόμενους, να αναλύσουν σχολαστικά όλες τις διαδικασίες και να κατανείμουν τους πόρους κατάλληλα.
Ο κ. Cho τόνισε επίσης τη σημασία της σωστής ηγετικής συμπεριφοράς. “Η ισχυρή θέληση και η επιμονή, και όχι το ταλέντο ή η ευφυΐα, είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη των ονείρων σας”. Πρόσθεσε ότι κάθε εργαζόμενος θα πρέπει όχι μόνο να ηγηθεί της δικής του αλλαγής αλλά και να καθοδηγήσει τους άλλους στην ευρύτερη μεταμόρφωση της LG σε έναν οργανισμό υψηλών επιδόσεων.
Ο κ. Cho υπογράμμισε περαιτέρω την εταιρική νοοτροπία ως θεμέλιο για τη μελλοντική ανάπτυξη και εξέλιξη της εταιρείας. Μια θετική και δυναμική εταιρική νοοτροπία απαιτεί ένα περιβάλλον όπου οι εργαζόμενοι μπορούν να απολαμβάνουν τη δουλειά τους και να έχουν την ευελιξία να μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο εργάζονται για να αναπτυχθούν και να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Σύμφωνα με αυτό, το ”REINVENT LG“ ενθαρρύνει όλους της εργαζόμενους της LG να συνεργάζονται και να καινοτομούν. Το REINVENT LG, που ξεκίνησε αρχικά για να προωθήσει μια υγιή εταιρική νοοτροπία, έχει επεκταθεί σε ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα της εταιρείας και έχει γίνει καταλύτης για την καινοτομία της διαχείρισης «υψηλής απόδοσης».
Ολοκληρώνοντας την ομιλία του, ο CEO Cho περιέγραψε τρία σημεία εστίασης: “Product”, που περιλαμβάνει τα επιχειρηματικά μοντέλα και τις στρατηγικές που σχετίζονται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της LG- “Process”, που υποδηλώνει τις επιχειρησιακές μεθόδους της εταιρείας- και “People”, που δίνει έμφαση στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των εργαζομένων. Εστιάζοντας σε αυτούς τους κεντρικούς τομείς και εφαρμόζοντας τις αρχές της διοίκησης και της ηγεσίας, η LG αναμένει βραχυπρόθεσμες βελτιώσεις στις πωλήσεις και τα λειτουργικά κέρδη και μακροπρόθεσμες βελτιώσεις στο επιχειρηματικό χαρτοφυλάκιο και την εταιρική αξία της.
Σε σχέση με το “Product”, ο κ. Cho υπογράμμισε πως η LG μετριάζει τις επιπτώσεις της υποτονικής παγκόσμιας οικονομίας, εστιάζοντας στη συνδρομητική της δραστηριότητα. Αυτό το νέο επιχειρηματικό μοντέλο έχει αποδειχθεί επιτυχημένο παρά τη μείωση της ζήτησης στην αγορά οικιακών συσκευών. Συζητώντας το κομμάτι “Process”, ανέπτυξε το “Affectionate Intelligence”, τη λύση AI της LG που δημιουργήθηκε από δεδομένα εμπειρίας πελατών, και διερεύνησε διάφορες εφαρμογές AI. Στην ενότητα “People”, ο CEO παρουσίασε διάφορα συστηματικά προγράμματα κατάρτισης και πρωτοβουλίες υποστήριξης που εφαρμόζει επί του παρόντος η LG.
Το 10ο CEO F.U.N. Talk έλαβε χώρα στο LG Twin Tower στη Σεούλ της Νότιας Κορέας και το παρακολούθησαν πάνω από 10.000 εργαζόμενοι. Κατά τη διάρκεια του 2024, ο CEO Cho σχεδιάζει να συμμετάσχει και να επικοινωνήσει με περισσότερους υπαλλήλους της LG επεκτείνοντας το πρόγραμμα σε άλλες επιχειρησιακές τοποθεσίες στην Κορέα, συμπεριλαμβανομένων των Changwon, Pyeongtaek και Gumi.