Κατά τη διάρκεια του MWC23, η Nokia παρουσίασε τη νέα στρατηγική της και αποκάλυψε ένα ανανεωμένο branding, ως μέρος του μακροπρόθεσμου στρατηγικού της μετασχηματισμού.
Ο Pekka Lundmark, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nokia, δήλωσε: «Βλέπουμε τη δυνατότητα της ψηφιακής τεχνολογίας να μεταμορφώσει τις επιχειρήσεις, τη βιομηχανία και την κοινωνία, με μια ευκαιρία για σημαντικά κέρδη στην παραγωγικότητα, τη βιωσιμότητα και την προσβασιμότητα.
Η κορυφαία στην αγορά τεχνολογία κρίσιμης δικτύωσης είναι ζητούμενο, όλο και περισσότερο, από πελάτες και συνεργάτες σε κάθε κλάδο. Βλέπουμε ένα μέλλον όπου τα δίκτυα υπερβαίνουν τη σύνδεση ανθρώπων και πραγμάτων. Είναι προσαρμόσιμα και αυτόνομα. Είναι δίκτυα που αισθάνονται, σκέφτονται, ενεργούν και μεγιστοποιούν την ευκαιρία της ψηφιοποίησης».
«Σήμερα μοιραζόμαστε την ενημερωμένη εταιρική και τεχνολογική μας στρατηγική, με έμφαση στην απελευθέρωση του εκθετικού δυναμικού των δικτύων – πρωτοπορώντας σε ένα μέλλον όπου συναντούν το cloud. Για να σηματοδοτήσουμε αυτή τη φιλοδοξία, ανανεώνουμε το brand μας ώστε να αντικατοπτρίζει αυτό που είμαστε σήμερα – ένας ηγέτης στην καινοτομία γύρω από την τεχνολογία B2B. Αυτή είναι η Nokia, αλλά όχι όπως μας έχει δει ο κόσμος στο παρελθόν».
Η Nokia συνεχίζει να ανταποκρίνεται στη στρατηγική τριών φάσεων για την επίτευξη βιώσιμης, κερδοφόρας ανάπτυξης. Έχοντας ολοκληρώσει τη φάση επαναφοράς, αναφέρει πως θα συνεχίσει να επιταχύνει, θέτοντας τα θεμέλια για τη φάση της κλιμάκωσης. Η ανανεωμένη εταιρική στρατηγική επικεντρώνεται, μεταξύ άλλων, στην αύξηση των μεριδίων αγοράς, στην εκμετάλλευση ευκαιριών πέρα από τα mobile devices, στην εφαρμογή νέων επιχειρηματικών μοντέλων όπως το as-a-Service, και στην ανάπτυξη του ESG.
Για να επιτύχει αυτούς τους πυλώνες, η Nokia έχει τέσσερις βασικούς παράγοντες: ανάπτυξη ταλέντων για το μέλλον, επένδυση σε μακροπρόθεσμη έρευνα -ειδικά σε βασικούς τομείς όπως το 6G- ψηφιοποίηση των λειτουργιών της για περαιτέρω βελτίωση της ευελιξίας και της παραγωγικότητας, αλλά και ανανέωση του branding της.
Όσον αφορά στο branding, στόχος της εταιρείας είναι να «δείξει πως αποτελεί έναν ηγέτη στην καινοτομία γύρω από το B2B, που αντιλαμβάνεται τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας σε κάθε κλάδο».