Το BestPrice.gr, η δημοφιλής Πλατφόρμα αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών, συνεχίζει να αναπτύσσεται και να απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων ηλεκτρονικών καταστημάτων, brands και καταναλωτών εν μέσω πανδημίας.
Λίγους μήνες πριν τη συμπλήρωση των 10 ετών λειτουργίας της Πλατφόρμας, χαρακτηριστικά είναι τα ανοδικά νούμερα που σημείωσε σε διαφορετικούς σημαντικούς παράγοντες επιτυχίας. Συγκεκριμένα, το BestPrice.gr ξεπέρασε τα 2.500 συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα, με τη συμμετοχή των μεγαλύτερων παικτών της αγοράς όπως Πλαίσιο, Public, Media Markt, Γερμανός, You, Intersport, BodyTalk, CosmosSport, Moystakas Toys, Attica. Παράλληλα, αξιοσημείωτη είναι η άνοδος της επισκεψιμότητας του BestPrice.gr καθώς οι τελικοί χρήστες (καταναλωτές) ξεπερνούν τα 3 εκατομμύρια κάθε μήνα.
Το BestPrice, που διακρίνεται για το τεχνολογικό του “DNA“, καινοτομεί διαρκώς με την ανάπτυξη νέων features και υπηρεσιών, ακόμη και εν μέσω πανδημίας. Μάλιστα, το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας αυξήθηκε κατά 30% από τον περασμένο Μάρτιο ενώ αναμένεται να πραγματοποιηθούν και νέες προσλήψεις το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Τα “έξυπνα” εργαλεία και τις value-added υπηρεσίες του BestPrice έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν ηλεκτρονικά καταστήματα, brands και καταναλωτές και κατά την εκπτωτική περιόδο του Black Friday. Η αντίστροφη μέτρηση έχει ήδη ξεκινήσει στο BestPrice.gr https://www.bestprice.gr/black-friday
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο BestPrice.gr https://www.bestprice.gr/