Ανοδικές κατηγορίες (Αύξηση της αξίας των πωλήσεων σε %)
Ηλεκτρονικά Καταναλωτικά Αγαθά (CE)
Οι κατηγορίες Loudspeakers και AHS έχουν καταγράψει σημαντική αύξηση, βοηθούμενα από τις έντονες προσφορές.
Μεγάλες Οικιακές Συσκευές (MDA)
Τα Στεγνωτήρια και συγκεκριμένα η τεχνολογία αντλίας θερμότητας, αποτελούν ένα σημαντικό παράγοντα για την θετική εικόνα της αγοράς για το Q2.
Η αύξηση που παρατηρείται στις Κουζίνες και ειδικά στις εντοιχιζόμενες άνω του πάγκου οφείλεται κυρίως στην αντικατάσταση παλιότερων συσκευών.
Οι κατηγορίες του εντοιχισμού, που σχετίζονται με την Κουζίνα, επηρεάζονται από την τάση αντικατάστασης παλιότερων συσκευών αλλά και από καινούργια ελκυστικά χαρακτηριστικά που παρουσιάζουν, όπως επαγωγικές εστίες, καμινάδες απορροφητήρες κ.α.
Η ανάγκη των καταναλωτών για συσκευές που διευκολύνουν την καθημερινότητα τους, όπως τα
Πλυντήριο-Στεγνωτήρια, αλλά και η συγκέντρωση σε μεγάλη χωρητικότητα των κάδων των πλυντηρίων (9KGs) αποτελούν σημαντικές αιτίες για την θετική πορεία της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Μικρές Οικιακές Συσκευές (SDA)
Η κατηγορία της ηλεκτρικής σκούπας παρουσιάζει θετικό ρυθμό ανάπτυξης που προέρχεται από τα μοντέλα με σακούλα παρόλο που η μέση τιμή παραμένει σταθερή. Οι υποκατηγορίες με τα μοντέλα με κάδο αλλά και τις επαναφορτιζόμενες χειρός σκούπες συνεχίζουν με θετικό ρυθμό ανάπτυξης επίσης.
Η κατηγορία των ξυριστικών μηχανών εμφανίζεται με θετικό ρυθμό ανάπτυξης που προέρχεται κυρίως από τις ανδρικές ξυριστικές μηχανές και τις πολυξυριστικές ειδικότερα. Η κατηγορία της γυναικείας αποτρίχωσης παραμένει θετική στις περισσότερες υποκατηγορίες με εξαίρεση τις μηχανές αποτρίχωσης με φως .
Προϊόντα Πληροφορικής (IT)
Οι οθόνες συνεχίζουν για άλλο ένα τρίμηνο να έχουν σημαντική ανάπτυξη εκμεταλλευόμενα την αύξηση του gaming.
Ομοίως και τα πληκτρολόγια με την κατηγορία gaming να επηρεάζει την άνοδο.
Οι φορητοί υπολογιστές κατέγραψαν αύξηση και για το 1ο τρίμηνο του 2019, εξαιτίας της αύξησης του gaming.
Τα Gaming & Leisure Devices συνέχισαν για άλλο ένα τρίμηνο την ραγδαία άνοδο με τις κάρτες δικτύου να αποτελούν τον κύριο άξονα της ανάπτυξης. Σημαντικό ρόλο σε αυτήν την αύξηση έπαιξαν και οι προσφορές.
Σημαντική ανάπτυξη για τους σταθερούς υπολογιστές, λόγω τόσο του gaming, όσο και του λανσαρίσματος καινούριων μοντέλων.
Τηλεπικοινωνίες (TC)
Τα σταθερά τηλέφωνα συνεχίζουν τη θετική παρουσία.
Αξιοσημείωτη ανάπτυξη παρουσίασαν τα Headsets και τα Core Wearables.
Πτωτικές κατηγορίες (Αύξηση της αξίας των πωλήσεων σε %)
Ηλεκτρονικά Καταναλωτικά Αγαθά (CE)
Πτώση παρατηρήθηκε στην κατηγορία της τηλεόρασης, αφού το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο διαδραματιζόταν το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου.
Πτώση παρατηρήθηκε επίσης και στα PMP, DVD-Players, συσκευές πλοήγησης, κάρτες μνήμης, ακουστικά, USB, Camcorders και τα Usb για το δέυτερο τρίμηνο του 2019.
Για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, οι κονσόλες κατέγραψαν αρνητικό πρόσημο.
Φωτογραφία (Ph)
Ο κλάδος των φωτογραφικών προϊόντων σημείωσε αρνητικό πρόσημο, για το δεύτερο τρίμηνο του 2019.
Μικρές Οικιακές Συσκευές (SDA)
Η κατηγορία των αποχυμωτών εμφανίζει πτωτική πορεία η οποία οφείλεται κατά κύριο λόγο στην πτώση των συσκευών με τον αποσπώμενο κάδο.
Αρνητικό ρυθμό ανάπτυξης παρουσίασαν οι πρέσες σιδερώματος καθώς η συγκεκριμένη αγορά
επηρεάζεται άμεσα από την τάση και την ανάπτυξη στη κατηγορία της γεννήτριας στις συσκευές σιδερώματος.
Προϊόντα Πληροφορικής (IT)
Μεγάλη πτώση παρουσίασαν οι κατηγορίες Media Tablets.
Μετά από ένα θετικό τρίμηνο, η κατηγορία των Mobile PCs είναι πτωτική.
Επηρεασμένη από την παραπάνω πτώση, αρνητικό πρόσημο για το 2ο τρίμηνο του 2019 παρουσίασε και η κατηγορία Pointing.
Τηλεπικοινωνίες (TC)
Η κινητή τηλεφωνία συνεχίζει να έχει αρνητικό πρόσημο για το 2019.
Είδη Εξοπλισμού Γραφείου & Αναλωσίμων (OE)
Αρνητικό πρόσημο παρουσίασαν τόσο τα πολυμηχανήματα, όσο και οι εκτυπωτές.