Η Εθνική Τράπεζα, σε συνεργασία με τη Microsoft Ελλάς, δημιούργησε τη σουίτα εφαρμογών PREMIUM Banking. Στόχος της σουίτας αυτής ήταν να αναπτύξει μια ξεχωριστή τραπεζική εμπειρία για τους πελάτες PREMIUM banking της Τράπεζας, οι οποίοι εξυπηρετούνται από εξειδικευμένα στελέχη PREMIUM Banking σε κάθε κατάστημα της Τράπεζας, από PREMIUM Corners εντός του δικτύου καταστημάτων και από έναν μικρό αριθμό καταστημάτων αποκλειστικής εξυπηρέτησης.
Ειδικά για τους πελάτες αυτούς, η Τράπεζα προσφέρει πλέον ένα σύνολο ολοκληρωμένων υπηρεσιών, σε ένα περιβάλλον που συνδυάζει ευελιξία, διακριτικότητα και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, παρέχοντας καινοτόμα εργαλεία και εφαρμογές. Το έργο υλοποιήθηκε σε διάστημα πέντε μηνών, σε περιβάλλον Windows Tablet και αποτελείται από τρεις native εφαρμογές και εννέα εφαρμογές Windows Store.
Η επένδυση της Εθνικής Τράπεζας στις καινοτόμες λύσεις mobility της Microsoft έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη βελτίωση εξυπηρέτησης των πελατών της, στη διευκόλυνση της αναγνώρισης των αναγκών τους, ενώ έχει συμβάλλει σημαντικά στην εμβάθυνση της σχέσης τους με την τράπεζα, καθώς και στην αναβάθμιση της ενημέρωσης και της εκπαίδευσης των πελατών σχετικά με υπηρεσίες και τα προϊόντα της.
Πιο συγκεκριμένα, η εφαρμογή του PREMIUM Banking Suite, «Η σχέση μου με την ΕΤΕ» παρέχει πληροφόρηση, σε πραγματικό χρόνο, για τη συνολική σχέση του πελάτη με την Τράπεζα, ενώ η εφαρμογή «Οι Τραπεζικές μου Ανάγκες» είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, το οποίο αναλύει τις ανάγκες του πελάτη και προτείνει τα κατάλληλα προϊόντα για την κάλυψή τους. Επίσης, η εφαρμογή «Δίκτυο ΕΤΕ» διευκολύνει την εύρεση καταστημάτων PREMIUM, μέσω διεύθυνσης ή χάρτη, ενώ στο PREMIUM Banking Suite συμπεριλαμβάνονται οι εφαρμογές της Εθνικής Τράπεζας που είναι αναρτημένες στο Windows Store όπως i-bank Pay, Internet Banking, NBG Internet, καθώς και εφαρμογές της Microsoft οι οποίες έχουν προσαρμοστεί ειδικά για την Τράπεζα, όπως το MSN Weather, το MSN Finance και το Calculator.
Ο Γρηγόρης Βυσσούλης, Επικεφαλής του Τομέα PREMIUM Banking της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Πελατών Λιανικής της Εθνικής Τράπεζας, δήλωσε σχετικά: «Μείναμε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τη συνεργασία μας με τη Microsoft για το σχεδιασμό και την υλοποίηση του PREMIUM Banking Suite. Η Microsoft, πέρα από την άρτια υλοποίηση της εφαρμογής, παρείχε ουσιαστική συνεισφορά στο σχεδιασμό του user experience και τη λειτουργικότητα της εφαρμογής, στοιχεία που συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχία της».
Αξίζει να σημειωθεί ότι για το έργο αυτό, η Microsoft Ελλάς και η Εθνική Τράπεζα, στο πλαίσιο των Business IT Excellence Awards 2016, διακρίθηκαν με ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Business Transformation μέσω ICT».