Kοντά στις 6, ήταν η ώρα του Unpacked, η ώρα της Samsung. Η ουρά έξω από το CCIB, ατελείωτη, τουλάχιστον εκ πρώτης όψεως. Ευτυχώς, όμως, όλα προχωρούσαν γρήγορα και με τάξη, έτσι η αίθουσα γέμισε ασφυκτικά με πάνω από 5.000 άτομα και μάλιστα με διαφορετική διάταξη από τις 2 προηγούμενες χρονιές. Η εκδήλωση ήταν η πρώτη στα χρονικά του MWC (και πιθανότατα στα χρονικά όλων των εκθέσεων τεχνολογίας) που έγινε εν μέρει μέσω… Virtual Reality! Κάθε θεατής είχε εγκατεστημένο στη θέση του ένα Gear VR της Samsung/Oculus και τμήματα της παρουσίασης έγιναν μέσω αυτού, ενώ το stage ήταν στο κέντρο της αχανούς αίθουσας, με τη μορφή κύβου που “άνοιξε” για τους 5.000+ παρευρισκόμενους, αποκαλύποντας τον D.J. Koh, Mobile Chief της Samsung. Έκανε μια μικρή αναδρομή στην ιστορία της εταιρείας, με αρκετά παλιά μοντέλα που έφεραν καινοτομίες τη δεκαετία του 1990, αλλά και το πρώτο… smartwatch το 1999, συσκευές που ήταν παρούσες σε προθήκες, δίπλα στα S7 και S7 Edge, τις ναυαρχίδες που παρουσιάστηκαν σήμερα, μαζί με το Gear 360, μια νέα «3D» κάμερα που μπορεί να κάνει εύκολη λήψη όλου του περιβάλλοντός της και να την προβάλλει ακόμα και ζωντανά στο smartphone του χρήστη, ή στα VR goggles του!
Η παρουσίαση κύλησε όπως προβλεπόταν (ίσως πέρα από το χλιαρό χειροκρότηmα όταν ανακοινώθηκε η προσθήκη… microSD στα νέα Galaxy) , αλλά τη δεύτερη φορά που οι παρευρισκόμενοι κλήθηκαν να φορέσουν το Gear VR τους για να δούν ένα 360 video, ο Mark Zuckerberg βρήκε την ευκαιρία να περάσει ανάμεσα σε όλους, απαρατήρητος και να βρεθεί στη σκηνή! Ήταν σαφώς μια εμφάνιση-έκπληξη από μεριάς Samsung και αυτό που ακολούθησε δεν έχει προηγούμενο, με εκατοντάδες φωτογράφους και ρεπόρτερ να πετάγονται από τις θέσεις τους και να περικυκλώνουν τη σκηνή για μια κοντινή φωτογραφία του CEO του Facebook. Ο οποίος, ωστόσο, δεν ανακοίνωσε και τίποτα εξαιρετικά σημαντικό και μάλλον αποτέλεσε περισσότερο μια κίνηση εντυπωσιασμού…