Ικανοποιημένη από την πορεία της LG στην Ελλάδα το 2015 δηλώνει η διοίκηση της εταιρείας υπό τον νέο γενικό διευθυντή της που πλέον μετά την αναδιοργάνωση είναι Έλληνας, ο Άρης Κουτελός.
Για το 2016 η εκτίμηση είναι ότι η πορεία της θα κινηθεί στο ίδιο επίπεδο και φυσικά θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το πως θα συμπεριφερθεί γενικότερα η αγορά με δεδομένο ότι σε ορισμένα προϊόντα είναι πρώτη ή δεύτερη σε πωλήσεις. Έμφαση θα δοθεί στα premium προϊόντα, καθώς και στην αγορά Business to Business (B2B) καθώς όπως σημειώθηκε παρατηρείται μια σημαντική άνοδος στην ανανέωση του εξοπλισμού των ξενοδοχείων, συνέπεια της ανόδου της τουριστικής κίνησης. Από το σύνολο του τζίρου της LG στη χώρα μας το 10% αφορά B2B πωλήσεις.
Αναλυτικότερα, κατά την προηγούμενη χρήση ο συνολικός τζίρος της κορεάτικης εταιρείας στη χώρα μας ήταν της τάξεως των 118 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 5% σε σχέση με το 2014. Η αύξηση του τζίρου οφείλεται στην αύξηση του μεριδίου της εν λόγω εταιρείας σε προϊόντα όπως είναι οι τηλεοράσεις και οι λευκές συσκευές.
Όπως ελέχθη από τον κ. Κουτελό, ενώ η αγορά των συσκευών τηλεόρασης πέρσι έχασε συνολικά σε τζίρο 12%, το μερίδιο της LG αυξήθηκε κατά 5%. Αύξηση των μεριδίων της είχε η LG και στις λευκές συσκευές και μάλιστα στα ψυγεία ήταν της τάξεως του 45% και στα πλυντήρια 15%, σε μια αγορά που το 2015 σημείωσε άνοδο συνολικά 8,5%. Το 2016 η εκτίμηση για την αγορά των λευκών συσκευών είναι ότι θα παραμείνει σταθερά ανοδική, ενώ της τηλεόρασης αναμένεται να είναι αρνητική το πρώτο τετράμηνο και στη συνέχεια να δείξει σημάδια ανάκαμψης, οπότε εκτός απρόοπτου, στο σύνολο του έτους θα κινηθεί στα ίδιο με πέρσι επίπεδο.
Ο κ. Κουτελός είπε επίσης ότι σύντομα θα ανακοινωθεί η αποκλειστική (για ένα διάστημα) συνεργασία της LG με το Netflix (πιθανότατα θα πρόκειται για προνομιακή συνδρομή σε όσους αγοράζουν τηλεοράσεις της συγκεκριμένης μάρκας). Ακόμη, η LG θα λανσάρει σύντομα νέες συσκευές κινητής τηλεφωνίας στην κατηγορία τιμής κάτω των 200 ευρώ. Σύμφωνα με τον ίδιο, η αγορά των συσκευών κινητής τηλεφωνίας τον Ιανουάριο σημείωσε σημαντική κάμψη, ενώ για το σύνολο του έτους, η εκτίμηση είναι πως εξαιτίας της αύξησης των πωλήσεων των smartphones η αγορά των συσκευών κινητής τηλεφωνίας δεν θα έχει πτώση.