Η Sony Mobile Communications (“Sony Mobile”) λανσάρει σήμερα τη νέα παγκόσμια θέση της εταιρείας στους πελάτες της μέσα από την ολοκληρωμένη καμπάνιας ‘κάθε μέρα εξαιρετική’.
Η καμπάνια προαναγγέλλει μια τολμηρή νέα προσέγγιση για τη Sony Mobile και είναι βαθιά ριζωμένη στο ιδρυτικό πνεύμα της Sony το οποίο εμπνέει και εκπληρώνει την ανθρώπινη περιέργεια ενώ συσχετίζει τη φιλοσοφία της με τους καταναλωτές με ένα εμπνευσμένο και διακριτικό τρόπο. Η καμπάνια αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς η Sony δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να βιώσουν το εξαιρετικό στην καθημερινότητα τους, με επίκεντρο πραγματικούς πελάτες της Sony Mobile οι οποίοι φέρνουν την αίσθηση της «χειραφέτησης» στη ζωή μέσα από «τολμηρές» δηλώσεις που αρχίζουν με το ‘I can’.
Ο Dennis van Schie, Εμπορικός Διευθυντής της Sony Mobile, δήλωσε: «Είχαμε μια πολύ θετική ανταπόκριση στο Mobile World Congress στη νέα επικοινωνιακή μας προσέγγιση και είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε αυτή την τολμηρή και διαφοροποιημένη δημιουργικά πλατφόρμα για τους πελάτες μας. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα βάζει τον πελάτη στο επίκεντρο της επικοινωνίας μας, αναδεικνύοντας την καθηλωτική και δημιουργική εμπειρία που δίνουν τα καλύτερα στην κατηγορία τους προϊόντα μας. Η Sony Mobile δίνει τη δύναμη στα χέρια του καταναλωτή ώστε να ανακαλύψει το εξαιρετικό στην καθημερινότητα του».
Η Sony Mobile συνεργάστηκε στενά με ομάδες από όλο τον κόσμο για να προσεγγίσει τους καταναλωτές και να τους καλέσει να συμμετάσχουν στη νέα της καμπάνια. Η ανάπτυξή της περιελάμβανε εκτεταμένη αναζήτηση σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας, Facebook, Twitter, Instagram καθώς και στα κανάλια του ΥouΤube ώστε να βρούμε τους φίλους της Sony Mobile οι οποίοι έχουν εκφράσει την εκτίμησή τους για την εταιρεία. Οι σελίδες του Facebook ερευνήθηκαν και οι τυχεροί επιλέχθηκαν και μεταφέρθηκαν αεροπορικώς στη Βαρκελώνη, όπου κινηματογραφήθηκαν από τον βραβευμένο σκηνοθέτη Simon Ratigan, γνωστό για την αξιοθαύμαστη προσέγγιση του και την ικανότητα του να βρίσκει την μαγεία στα πιο αναπάντεχα σημεία.
Η πλατφόρμα θα αναπτυχθεί σε όλα τα μέσα, συμπεριλαμβανομένων υπαίθρων χώρων και καταστημάτων λιανικής, με το μεγαλύτερο βάρος της επικοινωνίας να δίδεται στο χώρο του διαδικτύου. Εκεί θα φιλοξενηθεί περισσότερο υλικό σχετικά με τις ιστορίες των καταναλωτών και την σχέση τους με την εταιρεία, όπου χρήστες από όλο τον κόσμο θα προσκληθούν να συμμετάσχουν και να προσθέσουν περιεχόμενο. Το πλάνο επικοινωνίας σηματοδοτεί μία εσκεμμένη κίνηση προς τη μέγιστη «εκμετάλλευση» του χώρου του διαδικτύου. Επιπλέον, στο πλάνο διαφήμισης θα περιλαμβάνονται και YouTube pre-rolls και VOD.
Το περιεχόμενο της ταινίας που συνοδεύει την καμπάνια είναι μια πανέμορφη οπτική έκφραση των ανώτερων εμπειριών που προσφέρει η Sony Mobile και δίνει κίνητρο σε 7 πραγματικούς χρήστες να ανακαλύψουν περισσότερα στο κόσμο γύρω τους. Υπάρχει λήψη τις πρώτες πρωινές ώρες κατά την οποία παρουσιάζεται μια fashion blogger και DJ από την Μαδρίτη, η Brianda, που αναφέρει «πως μπορεί να μείνει ξάγρυπνη για μέρες», εστιάζοντας στη μπαταρία διάρκειας δύο ημερών των συσκευών Xperia. Σε άλλη σκηνή βλέπουμε πως οι συσκευές δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες «να δουν στο σκοτάδι» με ένα φιλμικό βινιετάρισμα μιας κουκουβάγιας που πετάει τη νύχτα σε αργή κίνηση κατά μήκος της οθόνης. Εντυπωσιακή επίσης η σκηνή που στο «voice-over» της ταινίας ακούγεται η φράση <<Μπορώ να επιβιώσω κάτω από το νερό>> και η χρήστης βρίσκεται σε ένα μαγικό υποβρύχιο κόσμο προωθώντας έτσι τον υψηλής αισθητικής αδιάβροχο σχεδιασμό του τηλεφώνου (IP 65/68).
Η ταινία αποτελεί ένα 80’’ βίντεο «μανιφέστο», ενώ 7 ξεχωριστά 20’’ βίντεο θα χρησιμοποιηθούν ως pre-rolls. Οι άλλες τέσσερις «δυνάμεις» που θα παρουσιάζονται σε αυτά τα 7 βίντεο είναι : η Hi-res ποιότητα ήχου, η τεχνολογία των SmartWear wearables η οποία παρακολουθεί τους προσωπικούς στόχους της φυσικής σας κατάστασης, η δυνατότητα ψηφιακής εξουδετέρωσης θορύβου και το PS4™ Remote Play, το οποίο επιτρέπει στους gamers να συνδέουν την Xperia συσκευή τους με το PS4 μέσο του οικιακού Wi-Fi και χρησιμοποιώντας το ασύρματο χειριστήριο DUALSHOCK®4 να απολαμβάνουν τα παιχνίδια του PS4 οπουδήποτε μέσα στο σπίτι.
Η μουσική επιμέλεια είναι του Kid Arkade, ενός πρόσφατου μέλους της Sony Music, ο οποίος συνδυάζει το κλασσικό και το σύγχρονο στυλ μουσικής.
Παράλληλα με τις ταινίες, θα υπάρξουν 7 έντυπες διαφημίσεις που θα φέρουν το ίδιο μήνυμα στους καταναλωτές, οι οποίες έχουν δημιουργηθεί από το φωτογράφο Tom van Schelven.
Η ταινία κάνει πρεμιέρα στο YouTube σήμερα και θα παιχτεί παγκοσμίως καθ’ όλη την διάρκεια της άνοιξης.