Σύμφωνα με μια έκθεση της Flurry Analytics, η Apple αντιπροσώπευε το 51% των νέων ενεργοποιήσεων συσκευών παγκοσμίως κατά την εβδομάδα 19-25 Δεκεμβρίου. Η Samsung κατέχει τη δεύτερη θέση με 18% των νέων ενεργοποιήσεων συσκευών και η Microsoft (Nokia) έκλεισε την πρώτη τριάδα με 5,8% του μεριδίου.
Μετά από τους κορυφαίους τρεις κατασκευαστές, η αγορά της συσκευής γίνεται όλο και πιο κατακερματισμένη με μόνο τη Sony και την LG να ξεπερνούν το 1% των νέων ενεργοποιήσεων την ημέρα των Χριστουγέννων. Η νέο-εισερχόμενη Xiaomi, η Huawei και η HTC όλοι είχαν λιγότερο από το 1% του μεριδίου την ημέρα των Χριστουγέννων.
Η εταιρία σημειώνει ότι το δείγμα δεν είναι απολύτως ομοιογενές και αντιπροσωπευτικό γιατί η 25η Δεκεμβρίου, και γενικότερα η περίοδος των Χριστουγέννων, δεν έχει τόσο μεγάλη βαρύτητα ως εορταστική ημέρα στις αγορές της Ασίας, κάτι που εξηγεί και και δυσανάλογα υψηλό ποσοστό της Apple, η οποία είναι μακρά μπροστά στην αγορά των ΗΠΑ.