Η τεχνολογία Key Event Experience της Ericsson (NASDAQ: ERIC) χρησιμοποιήθηκε για την υποστήριξη των δικτύων της Telefonica | Vivo στο πρόσφατο Παγκόσμιο Κύπελλο 2014. Η λύση της Ericsson, ειδικά σχεδιασμένη για γεγονότα που προκαλούν μεγάλη αύξηση της διακίνησης δεδομένων μεταξύ κινητών συσκευών και ικανή να βελτιώνει σημαντικά την εμπειρία του χρήστη και τον βαθμό ικανοποίησης από την ποιότητα του δικτύου κατά τη διάρκεια αυτών των γεγονότων, υλοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον πάροχο στη Βραζιλία.
Με την αυξανόμενη χρήση των έξυπνων κινητών συσκευών στην αγορά, και κατά συνέπεια τη μεγαλύτερη ζήτηση για κινητές ευρυζωνικές υπηρεσίες, παρατηρείται μια λογική αύξηση των προσδοκιών των χρηστών σχετικά με την ποιότητα των δικτύων. Οι προσδοκίες και οι απαιτήσεις γίνονται ακόμα μεγαλύτερες όταν εκατομμύρια χρήστες συγκεντρώνονται σε μια συγκεκριμένη περιοχή, ανταλλάσσοντας βίντεο, φωτογραφίες και tweets και ωθώντας την απόδοση του δικτύου στα όριά της.
Μελέτες της Ericsson που έλαβαν χώρα στο Παγκόσμιο Κύπελλο 2010 στη Νότια Αφρική έδειξαν ότι υπήρξε μια αύξηση 40% στις φωνητικές υπηρεσίες, σε σχέση με την περίοδο πριν την έναρξή του, ενώ η χρήση υπηρεσιών δεδομένων ήταν 10 φορές μεγαλύτερη από τη συνηθισμένη. Η αυξημένη ζήτηση, που ήταν ακόμη μεγαλύτερη στη φετινή διοργάνωση, απαιτεί καλή απόδοση του δικτύου όχι μόνο στα στάδια αλλά και σε στρατηγικά σημαντικές θέσεις για τη διοργάνωση του Κυπέλλου, όπως κέντρα τύπου, αεροδρόμια και χώρους επισήμων, για την επιτυχή μετάδοση των αγώνων. Και γι αυτούς τους χώρους χρησιμοποιήθηκε η λύση της Ericsson.
Ο Paulo Cesar Teixeira, CEO της Telefonica | Vivo, είπε: «Τα smartphones ήταν το κύριο εργαλείο των ανθρώπων που βρέθηκαν στα στάδια για την καταγραφή των αγώνων κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Και αυτό φυσικά οδήγησε σε αύξηση της απαιτούμενης χωρητικότητας του δικτύου. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Key Event Experience, στόχος μας ήταν να παρέχουμε στους χρήστες την καλύτερη δυνατή εμπειρία δικτύου καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης».
Ο Sergio Quirogada Cunha, Head of Region Latin America στην Ericsson, επισήμανε: «Η τεχνολογία KeyEventExperience επέτρεψε στην Telefonica | Vivoνα εξασφαλίσει υψηλό βαθμό ικανοποίησης και για να κερδίσει τις θετικές εντυπώσεις των χρηστών, στις πόλεις όπου παρείχαμε εξοπλισμό και υπηρεσίες. Επιστρατεύσαμε όλη τη γνώση που έχουμε συγκεντρώσει, έπειτα από χρόνια εμπειρίας στην κάλυψη απαιτήσεων αυτού του μεγέθους, για να προβούμε σε μια εμπεριστατωμένη διάγνωση του δικτύου. Είναι μια σπουδαία συνεργασία, που βασίζεται κυρίως στις υπηρεσίες διαχείρισης».
Η προκαταρκτική μελέτη ξεκίνησε το Φεβρουάριο, με τη συμμετοχή εμπειρογνωμόνων της Ericssonαπό άλλες χώρες και οι οποίοι είχαν εμπλακεί ενεργά σε μεγάλα αθλητικά γεγονότα, όπως το SuperBowlστις Ηνωμένες Πολιτείες και οι Ολυμπιακοί Αγώνες 2012 στο Λονδίνο. Δύο servers εγκαταστάθηκαν παρακείμενα στο σύστημα διαχείρισης δικτύου του παρόχου, από τους οποίους εξάγονταν δεδομένα για την απόδοση του δικτύου και πραγματοποιούνταν αναφορές ανά 15 λεπτά καθ’ όλη τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, για να αξιολογείται η απόδοση του δικτύου και να λαμβάνονται προληπτικά μέτρα.
Σχεδιασμένη για να βοηθάει τους παρόχους να διατηρούν υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και να παρέχει τεχνογνωσία στους τομείς του προγραμματισμού, του σχεδιασμού, της υλοποίησης, της βελτιστοποίησης και της διαχείρισης σφαλμάτων, η λύση της Ericsson χρησιμοποιήθηκε στο Σάο Πάολο, το Μπέλο Οριζόντε, τη Μπραζίλια, την Κουιάμπα, το Μανάους και το Σαλβαδόρ. Άλλα βασικά χαρακτηριστικά του Key Event Experience είναι η παρακολούθηση των επιδόσεων του δικτύου σε πραγματικό χρόνο, η ενεργή διαχείριση της κυκλοφορίας και η γρήγορη αντίδραση σε απρόβλεπτα γεγονότα.