Το Android έγινε η μεγαλύτερη πλατφόρμα διακίνησης διαφήμισης μέσω κινητών συσκευών παγκοσμίως, με ποσοστό 42,8% ξεπερνώντας το iOS (38,2%).
Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την πλατφόρμα Opera Mediaworks, δείχνουν τη μεταξύ τους διαφορά να αυξάνεται διαρκώς, με το Android να κατέχει και τη μερίδα του λέοντος στα έσοδα με 33%, συγκριτικά με το περσινό 26,7%.
Το iOS διατηρεί τα ηνία μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο με ποσοστό 55% και διαφημιστικά έσοδα 66,9%.
Μεταξύ των κατασκευαστών smartphones, η Samsung έχει την πρωτιά με ποσοστό πάνω από 60%, κι ακολουθούν LG , Motorola , HTC και ZTE.
Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο, είναι το εντυπωσιακό άλμα της Ασιατικής αγοράς έναντι της Ευρωπαϊκής, που αντιπροσωπεύει πλέον τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά στο mobile ad, μετά τις Η.Π.Α., με 23%, έναντι 13,5% της Ευρώπης.