Η WHY ανέπτυξε το Vusers CLUB, το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης του Vuse, της Νο1 μάρκας ατμίσματος παγκοσμίως. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο loyalty program, μέσω του vuse.com/gr το οποίο αφορά τους ενήλικους καταναλωτές και περιλαμβάνει πληθώρα ενεργειών.
Η WHY παρείχε υψηλή εξειδίκευση και τεχνογνωσία αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Salesforce και της πλατφόρμας Marketing Cloud που εφαρμόζονται ήδη στο e commerce του Vuse, vuse.com/gr, αναβαθμίζοντάς τις περαιτέρω για το portal vusers CLUB.
Το Vuse αποτελεί τη Νο1 μάρκα παγκοσμίως στην κατηγορία του ατμίσματος σύμφωνα με το εκτιμώμενο μερίδιο αξίας του Vuse σε κάψουλες (pods) και προγεμισμένες συσκευές, με βάση την προτεινόμενη λιανική τιμή στα συνολικά σημεία λιανικής που συμμετέχουν σε μετρήσεις, στις βασικές αγορές ατμίσματος: ΗΠΑ, Καναδάς, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Πολωνία και Ισπανία όπως καταγράφηκαν τον Μάιο 2024.