Η Entersoft, κορυφαία εταιρεία λογισμικού για επιχειρήσεις, ανακοινώνει την εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου μετοχών (60%) στην INTELIQUA, ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο του Customer Experience και Loyalty για τους κλάδους Λιανικής, Υπηρεσιών, Ενέργειας κ.α. Η συμφωνία αυτή ενισχύει την παρουσία της Entersoft στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των ψηφιακών λύσεων και της εμπειρίας πελατών (CustomerExperience- CX).
Η INTELIQUA έχει καθιερωθεί ως ηγέτιδα στον τομέα των πλατφορμών εμπειρίας πελατών, με το Eliqua.CX, μια πρωτοποριακή πλατφόρμα που ενισχύει την αφοσίωση (Loyalty) των πελατών και οδηγεί στην αύξηση των εσόδων μέσω της αξιοποίησης δεδομένων και τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης. Η Entersoftκαι η INTELIQUA, με την καινοτόμα πλατφόρμα της για την εμπειρία πελατών, συνδυάζουν τις δυνάμεις τους για να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία που καλύπτει τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Για το τρέχον έτος η INTELIQUAαναμένεται να παρουσιάσει έσοδα της τάξης των 2,8 εκατομμυρίων ευρώ και EBITDA0,4 εκ ευρώ. Στο πελατολόγιό της συμπεριλαμβάνονται γνωστές αλυσίδες λιανικής όπως οι Marks & Spencer, Notos, HollandBarrett, HolmesPlace, FunkyBuddha, Intersport, GaleriedeBeaute, Γαλακτοπωλεία Στάμου κλπ.
Ο κ. Αντώνης Κοτζαμανίδης, CEO της Entersoft, δήλωσε:
«Με χαρά καλωσορίζουμε την INTELIQUA στον Όμιλο της Entersoft. Με αυτήν την εξαγορά, ενισχύουμε τη στρατηγική μας στον τομέα της ψηφιακής καινοτομίας και της εμπειρίας πελατών, αξιοποιώντας την κορυφαία τεχνολογία της INTELIQUA. Η συνέργεια των δύο εταιρειών θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε ακόμη πιο εξελιγμένες λύσεις στους πελάτες μας, βοηθώντας τους να καινοτομήσουν και να ενισχύσουν την αφοσίωση (Loyalty) των πελατών τους.»
Ο κ. Ευάγγελος Καραλής, CEO της INTELIQUAδήλωσε:
«Αυτή η στρατηγική συνεργασία με την Entersoft αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την INTELIQUA. Η κοινή μας πορεία θα μας επιτρέψει να επιταχύνουμε την ανάπτυξή μας και να επεκτείνουμε τις λύσεις μας σε νέες αγορές. Με τη στήριξη της Entersoft, παραμένουμε αφοσιωμένοι στη δημιουργία πρωτοποριακών λύσεων που ενισχύουν την εμπειρία πελατών και αυξάνουν την αφοσίωση (Loyalty) τους.»