H LG Electronics διαθέτει μία ευρεία γκάμα οικιακών συσκευών, καθώς υπάρχουν σχεδόν 200 εκατομμύρια έξυπνες οικιακές συσκευές LG, που προσφέρουν εξατομικευμένη άνεση σε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Μέσω του εμπλουτισμένου οικοσυστήματος των προϊόντων της και με τη συγκατάθεση των πελατών της, η εταιρεία συλλέγει και ταξινομεί δεδομένα καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής των προϊόντων. Με βάση την ανάλυση αυτών των δεδομένων, η LG αναπτύσσει διάφορες υπηρεσίες και λειτουργίες για την περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.
Αξιοποιώντας τα “big data”, η εταιρεία δείχνει τους τρόπους που ο ψηφιακός μετασχηματισμός (DX) μπορεί να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων και να προσφέρει μεγαλύτερη αξία στους καταναλωτές. Λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα δεδομένα, η LG βελτιώνει τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας, ενώ παράλληλα δημιουργεί πρωτοποριακές και νέες εμπειρίες πελατών. Ακολουθούν παρακάτω μερικές από τις καινοτόμες “DX-powered” υπηρεσίες της LG:
Proactive εξυπηρέτηση πελατών
Η LG ανέπτυξε μια τεχνολογία που ελέγχει προληπτικά τις συσκευές για τυχόν προβλήματα που ίσως εμφανιστούν και αναλαμβάνει εκ των προτέρων δράση, εφόσον είναι απαραίτητο. Η συλλογή και η ανάλυση των δεδομένων των οικιακών συσκευών βοηθά στον εντοπισμό του προβλήματος, πριν προκληθεί επέκταση της ζημιάς.
Η LG διευρύνει αυτή την τεχνολογία προληπτικής συντήρησης, η οποία χρησιμοποιείται σε όλες τις σειρές οικιακών συσκευών της, ενσωματώνοντας υπηρεσίες φροντίδας AI με βάση τα δεδομένα. Η υπηρεσία αυτή, επιτρέπει στα πλυντήρια ρούχων της εταιρείας να ειδοποιούν τους χρήστες, όταν ο κάδος χρειάζεται καθαρισμό ή να τους ενημερώνουν, αν υπάρχει κίνδυνος για τους σωλήνες λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών περιβάλλοντος.
Αναβαθμιζόμενες οικιακές συσκευές
Οι οικιακές συσκευές ThinQ UP της LG, πρωτοπορούν στον κλάδο των οικιακών συσκευών, καθώς προσαρμόζονται με εξατομικευμένο τρόπο στον μεταβαλλόμενο τρόπο ζωής χάρη στην δυνατότητα αναβάθμισής τους. Η τεχνολογία ThinQ UP, αποτελεί καινοτομία για τον κλάδο των οικιακών συσκευών και επιτρέπει στους πελάτες να επιλέξουν, ποια πρόσθετα χαρακτηριστικά ή λειτουργίες θα κατεβάσουν και θα εγκαταστήσουν.
Εκτός από την παροχή μιας πιο προσαρμοσμένης εμπειρίας στους χρήστες, το ThinQ UP οδήγησε την LG στη μείωση του συνολικού κόστους ανάπτυξης και δοκιμής νέων λειτουργιών για τις συσκευές της. Στο μέλλον, οι λειτουργίες του ThinQ UP θα βελτιώνονται συνεχώς με βάση τα δεδομένα χρήσης των πελατών.
Δείκτης Πελατών (Customer Index)
Ο Δείκτης Πελατών που αναπτύχθηκε από την LG, παρέχει πληθώρα δεδομένων που η εταιρεία αξιοποιεί για να κάνει τις έξυπνες οικιακές συσκευές της – και τις σχετικές υπηρεσίες – ακόμη πιο έξυπνες. Ο Δείκτης συμβάλλει στην επέκταση και τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, λαμβάνοντας υπόψη τα συνήθη πρότυπα χρήσης, καθώς και τις απώτερες επιθυμίες και ανάγκες των πελατών – τις οποίες η LG καλύπτει με τη δημιουργία έξυπνων, νέων υπηρεσιών που συνδέονται με τα προϊόντα της.
Στο μέλλον, οι ιδιοκτήτες προϊόντων LG Object Collection που ενδιαφέρονται για τη διακόσμηση εσωτερικών χώρων, θα μπορούν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα εσωτερικών χώρων της εταιρείας για να βρίσκουν έμπνευση για τη διακόσμηση και να αγοράζουν αξεσουάρ εσωτερικού χώρου που ταιριάζουν με την αισθητική των οικιακών συσκευών που διαθέτουν. Ως ένα άλλο παράδειγμα του τι θα μπορούσε να είναι σύντομα δυνατό, το Styler, το πλυντήριο ρούχων και το στεγνωτήριο της LG μπορεί να είναι σε θέση να συνδέουν τους χρήστες με εξειδικευμένες υπηρεσίες πλυντηρίου μέσω κινητού τηλεφώνου, ευθυγραμμισμένες με τις συγκεκριμένες ανάγκες τους.
Συνδυάζοντας άψογα τα προϊόντα, τα δεδομένα και τις υπηρεσίες σε μια ολοκληρωμένη λύση, η LG θα καινοτομεί συνεχώς στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, προσφέροντας μοναδική αξία και ευκολία. Και μέσω της δέσμευσής της για την εφαρμογή τεχνολογιών DX, η εταιρεία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και να βελτιώνει την δυνατότητά της να βοηθά τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινότητα.