O Όμιλος Vodafone ανακοίνωσε μείωση εσόδων για τη χρήση του πρώτου τριμήνου του οικονομικού της έτους (1/4/2012 – 30/6/2012) κατά 7,7% τοις εκατό από το προηγούμενο έτος, έχοντας υποστεί πλήγμα κυρίως από τις αδύναμες οικονομικές συνθήκες στην Ευρώπη. Σε οργανική βάση, τα έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 0,6%, ποσοστό που αναλύεται σε μείωση 1,6% στην Ευρώπη, η οποία όμως αντισταθμίστηκε από την αύξηση 6,1% αύξηση στην Αφρική, Μέση Ανατολή και Ασία.
Στην Ευρώπη, τα έσοδα από υπηρεσίες μειώθηκαν κατά 8,7% σε τοπικό επίπεδο και 1,6% σε ομιλικό. Ενώ η Γερμανία κατέγραψε ανάπτυξη 4,2%, μείωση κατά 0,8% σημειώθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο, 7,7% στην Ιταλία και 10,0% την Ισπανία κυρίως λόγω των ανταγωνιστικών πιέσεων και την επιβράδυνση της οικονομίας. Τέλος στην Ολλανδία οι τάσεις ήταν ιδιαίτερα θετικές, αλλά μετά τη φωτιά στις 4 Απριλίου στις εγκαταστάσεις της εταιρίας στο Ρότερνταμ, η αύξηση μειώθηκε στο 1,5%.
Στην Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την Ασία, τα έσοδα των υπηρεσιών μειώθηκαν κατά 4,0% σε τοπικό επίπεδο, αλλά σε ομιλικό επίπεδο κατέγραψαν αύξηση κατά 6,1% σε οργανική βάση μέχρι του ποσού των 3,03 δισεκατομμυρίων. Η οργανική ανάπτυξη στην Ινδία επιβραδύνθηκε κατά 16,2%, που οφείλονται σε κανονιστικές αλλαγές επί των τιμολογίων και της βραδύτερης αύξησης της θυγατρικής Indus Towers. Οι επιδόσεις της Vodacom Ν.Αφρικής, βελτιώθηκαν κατά 5,7 τοις εκατό, ενώ και η Αίγυπτος παρουσίασε αύξηση κατά 4,7%. Αντίθετα, η Αυστραλία σημείωσε αρνητικά αποτελέσματα της τάξεως του 15,2%, έχοντας δεχθεί πλήγμα από τις περικοπές των τελών τερματισμού και προβλήματα branding.
O Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Vittorio Colao, δήλωσε ότι παρά τις οικονομικές δυσκολίες, η εταιρεία σημειώνει πρόοδο στην υλοποίηση στρατηγικών πρωτοβουλιών, όπως η αύξηση του όγκου των δεδομένων, των εταιρικών πελατών και υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας. Η αύξηση των εσόδων από διακίνηση δεδομένων ήταν 17,1%, με τα smartphone να σημειώνουν διείσδυση στην Ευρώπη κατά 28,7 τοις εκατό. Οι πωλήσεις σε ευρυζωνικες σταθερές συνδέσεις αυξήθηκαν κατά 4,0% καταγράφοντας 6,3 εκατομμύρια πελάτες.
Η εταιρεία ολοκλήρωσε το τρίμηνο, με ένα σύνολο 406.407 εκατομμύρια πελάτες, από τα 404.691 εκατομμύρια τρεις μήνες νωρίτερα.