Μετά από ανάλυση των δεδομένων των online πωλήσεων του Black Friday καθώς και της συμπεριφοράς των χρηστών την ίδια μέρα, το τμήμα Market Research της Generation Y – International eBusiness Experts κατέληξε σε εντυπωσιακά συμπεράσματα που σχετίζονται με τις επιπτώσεις των προσφορών του Black Friday στην ελληνική αγορά.
Συγκεκριμένα, τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα σημείωσαν αύξηση 70% στα visits, μείωση 22% του ποσοστού εγκατάλειψης και αύξηση 95% στα page views, ποσοστά που υποδηλώνουν ότι οι χρήστες όχι μόνο επισκέπτονταν μαζικά τα ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και ότι ο χρόνος παραμονής τους στη σελίδα ήταν αυξημένος. Κατά τη διάρκεια του εξεταζόμενου τριημέρου, οι διαχειριστές των ηλεκτρονικών καταστημάτων είδαν το conversion rate να κάνει άλμα, σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση 35% και οδηγώντας σε 182%(!) περισσότερες πωλήσεις από τον ημερήσιο μέσο όρο.
Εκτός από τα γενικά data που προέρχονται από διάφορα industries, η Generation Y έκανε επιπλέον έρευνα ειδικά για τους κλάδους των online φαρμακείων και των fashion e-shops.
Η μόδα ήταν από τους μεγάλους νικητές του Black Friday, καθώς τα fashion e-shops σημείωσαν εντυπωσιακή αύξηση του conversion rate κατά 55% και αύξηση των πωλήσεων κατά 259%. Σημείωσαν επίσης αύξηση στα visits κατά 105%, μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης κατά 9% και αύξηση των page views κατά 112%.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα ένδυσης και υποδημάτων είχαν κατά μέσο όρο αύξηση κατά 10% στα visits από κινητές συσκευές.
Τέλος, τα online φαρμακεία είχαν επίσης εντυπωσιακή απόδοση: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα φαρμακείων είχαν κατά μέσο όρο 35% περισσότερα visits από αυτά μιας μέσης ημέρας, 10% χαμηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης και 70% περισσότερα page views. Επίσης, σημείωσαν αύξηση 37% στο conversion rate και αύξηση πωλήσεων κατά 52%.