Η Zebra, μετά και την εξαγορά – έκπληξη της Motorola Solutions, ανασχεδιάζει ριζικά την γκάμα των προϊόντων της με κεντρική ιδέα την κάλυψη του πλήρους φάσματος Sense –Analyze –Act.
Όσον αφορά το branding, θα χρησιμοποιηθεί το νέο λογότυπο Zebra, το οποίο θα αντικαταστήσει τόσο το λογότυπο Motorola (scanners, terminals, wireless), όσο και το παλιό λογότυπο Zebra (εκτυπωτές, κλπ). Η Zebra ανασχεδιάζει επίσης τη στρατηγική Go to Market, με κεντρικό άξονα την ίδια στρατηγική που έχει ακολουθήσει για τους εκτυπωτές και που την οδήγησε στην πρώτη παγκόσμια θέση στην αγορά του Enterprise Asset Management του Mobility και του κλασικού ΑIDC. Και αυτή η τακτική δεν είναι άλλη από την υποστήριξη των Channel Partners.
Καλά νέα λοιπόν για την Mobius-Datalex που έχει 20ετή συνεργασία με τη Zebra και έχει αναδειχθεί distributor για την ελληνική αγορά.
Και βέβαια καλά νέα και για τους συνεργάτες μας με δεδομένο ότι η Mobius-Datalex από την πρώτη στιγμή ίδρυσής της ακολούθησε μια αταλάντευτη πολιτική υποστήριξης αποκλειστικά του καναλιού χονδρικής.
Νέα σειρά προϊόντων μικρού κόστους για ασύρματα δίκτυα ZEBRA
H νέα γενιά προϊόντων Express για ασύρματα δίκτυα είναι μέσα στα πρώτα προϊόντα που εισάγει η νέα ZEBRA στη διεθνή αγορά.
Με τη σειρά Express η Zebra στοχεύει στην κάλυψη των αναγκών των “μικρότερων” εγκαταστάσεων ασύρματων δικτύων χωρίς καμιά όμως παραχώρηση σε θέματα ποιότητας, αξιοπιστίας, ασφάλειας, ταχύτητας κλπ.
Η σειρά EXPRESS αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους επαγγελματίες της πληροφορικής να εμπλουτίσουν την γκάμα τους προσφέροντας στους τελικούς πελάτες τους ακόμα πιο ολοκληρωμένες λύσεις.