Η ESET, ηγέτιδα στις λύσεις κυβερνοασφάλειας παγκοσμίως, ανακοίνωσε ότι προσθέτει δύο νέα επίπεδα συνδρομής της λύσης Managed Detection and Response (MDR), ένα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) και ένα για τις μεγάλες. Τα δυο αυτά νέα επίπεδα συνδρομής βασίζονται στη λύση ESET PROTECT Elite και προσφέρουν στις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών σφαιρικές δυνατότητες ανίχνευσης και αντιμετώπισης απειλών μέσω τεχνητής νοημοσύνης (AI), σε συνδυασμό με εξειδικευμένη ανθρώπινη ανάλυση και ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τις απειλές.
Η ESET PROTECT MDR, η λύση για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προσφέρει ενισχυμένη προστασία για την αντιμετώπιση των πιο συνηθισμένων προκλήσεων για μικρομεσαίες επιχειρήσεις 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο και περιλαμβάνει σύγχρονη προστασία για τα τελικά σημεία, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τις εφαρμογές cloud, ανίχνευση και επιδιόρθωση ευπαθειών, καθώς και ελεγχόμενη παρακολούθηση, αναζήτηση και αντιμετώπιση απειλών. Επιπλέον, αντιμετωπίζει τις ελλείψεις προσωπικού στον τομέα της κυβερνοασφάλειας και διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς για την ασφάλιση διαδικτυακών κινδύνων, προσφέροντας αξιοσημείωτο μέσο χρόνο ανίχνευσης και αντίδρασης 20 λεπτών, ολοκληρωμένη κονσόλα MDR και τακτικές αναφορές για απόλυτη ψυχική ηρεμία.
Για τις μεγάλες επιχειρήσεις, η λύση ESET PROTECT MDR Ultimate προσφέρει συνεχή προληπτική προστασία και βελτιωμένη ορατότητα, σε συνδυασμό με εξατομικευμένο έλεγχο απειλών και απομακρυσμένη ψηφιακή υποστήριξη για την αντιμετώπιση περιστατικών. Η λύση έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει τις ομάδες SOC, παρέχοντάς τους 24ωρη πρόσβαση σε παγκόσμιας κλάσης τεχνογνωσία κυβερνοασφάλειας. Διασφαλίζει ότι οι επιχειρήσεις παραμένουν ένα βήμα μπροστά από όλες τις γνωστές και αναδυόμενες απειλές, καλύπτοντας αποτελεσματικά το κενό δεξιοτήτων κυβερνοασφάλειας και διευκολύνοντας την πρόσβαση σε ειδικούς κυβερνοασφάλειας για τη διαχείριση και τον περιορισμό περιστατικών.
Επιπλέον, ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι το γεγονός ότι η ESET διαθέτει τη δική της τηλεμετρία και τη δυνατότητα παγκόσμιας κάλυψης, αξιοποιώντας τις ανιχνεύσεις της και την ESET Research για τη συλλογή μοναδικών στοιχείων για τις επιθέσεις.
«Με την αναβάθμιση των υπηρεσιών μας για τις επιχειρήσεις, θέλουμε να καταστήσουμε τα προϊόντα της ESET προσιτά σε πελάτες που δε διαθέτουν τις απαραίτητες δεξιότητες ή πόρους για τη λειτουργία τους, αλλά και να δώσουμε τη δυνατότητα στους οργανισμούς να περιηγηθούν με αυτοπεποίθηση στο ψηφιακό τοπίο, προστατευμένοι από την τεχνολογία μας και τη συνεχή, ολοκληρωμένη κάλυψη», δήλωσε ο Michal Jankech, Αντιπρόεδρος του τμήματος SMB και MSP της ESET.
Πρόσθετες ενημερώσεις στο χαρτοφυλάκιο εταιρικών υπηρεσιών της ESET
Επιπλέον, όλες οι βαθμίδες συνδρομής ESET PROTECT, ξεκινώντας από την υπηρεσία ESET PROTECT Advanced, ενισχύονται με τη νέα αυτόνομη λύση ESET Mobile Threat Defense (EMTD). Αυτή επεκτείνει την κάλυψη σε όλες τις κινητές συσκευές ενός οργανισμού, ενσωματώνοντας τις ομαλά στην πλατφόρμα ESET PROTECT για αποτελεσματική διαχείριση, εξασφαλίζοντας ολοκληρωμένη προστασία. Η λύση EMTD περιλαμβάνει επίσης λειτουργία Mobile Device Management (MDM), με πρόσθετη υποστήριξη για το Microsoft Entra ID.
Παράλληλα, η υπηρεσία ESET Server Security εισάγει ένα τείχος προστασίας ειδικά σχεδιασμένο για διακομιστές Windows, καθώς και Vulnerability & Patch Management, προσφέροντας χειροκίνητη διαχείριση επιδιορθώσεων και καθυστέρηση 60 δευτερολέπτων στη διαδικασία κλεισίματος της εφαρμογής.
Τέλος, η υπηρεσία ESET LiveGuard Advanced προσφέρει πλέον και προηγμένες αναφορές συμπεριφοράς για τους πελάτες λύσεων ανίχνευσης και απόκρισης, παρέχοντας μια εις βάθος ματιά στον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία sandboxing του cloud αναλύει ύποπτα αρχεία, προσφέροντας καλύτερη ορατότητα και περιεχόμενο για τους χειριστές ασφαλείας, όπως είναι οι αναλυτές κυβερνοασφάλειας και απειλών, οι μηχανικοί ασφαλείας ή οι υπεύθυνοι αντιμετώπισης απειλών.
«Το λανσάρισμα των νέων σημαντικών λύσεων υπογραμμίζει την ακλόνητη αφοσίωση της ESET στην παροχή ανώτερης προστασίας και υπηρεσιών, ανταποκρινόμενη αποτελεσματικά στις δυναμικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι πελάτες για να παραμείνουν ένα βήμα μπροστά από τις απειλές», πρόσθεσε ο Michal Jankech, Αντιπρόεδρος του τμήματος SMB και MSP της ESET.