Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του Dreamforce 2023, του εμβληματικού συνεδρίου της Salesforce, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο στις 12-14 Σεπτεμβρίου και ήταν αφιερωμένο στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ).
Στο φετινό 21ο συνέδριο του παγκόσμιου ηγέτη στο AI CRM συμμετείχαν πάνω από 75 «ηγέτες σκέψης» –ερευνητές, επιστήμονες και σημαντικές προσωπικότητες του κλάδου, όπως ο Sam Altman, CEO της Open AI, ο Dario Amodei, CEO της Anthropic, ο Dr. Fei-Fei Li, Συν-Διευθυντής του Stanford’s Human-Centered AI Institute, και η Dr. Ayanna Howard, Κοσμήτορας του The Ohio State University College of Engineering– και εκπρόσωποι από 100+ χώρες. Τις 1.500 και πλέον συνεδρίες παρακολούθησαν από κοντά 40.000 άτομα καθώς και εκατομμύρια διαδικτυακοί θεατές στο Salesforce+, το ιδιωτικό κανάλι της εταιρείας (με ζωντανή μετάδοση, ιστορίες on demand, πρωτότυπες σειρές και περιεχόμενο).
Κατά την παρουσίαση της επόμενης γενιάς της Τεχνητής Νοημοσύνης Einstein AI, η Salesforce υπογράμμισε τις βασικές της αξίες –εμπιστοσύνη, επιτυχία του πελάτη, καινοτομία, βιωσιμότητα και ισότητα– ενισχύοντας τη δέσμευσή της για ηθική χρήση των προϊόντων και υπηρεσιών της. Το Einstein Trust Layer, που ενσωματώνεται στην αρχιτεκτονική της πλατφόρμας Salesforce, παρέχει αξιόπιστες κατευθυντήριες γραμμές και λειτουργίες προστασίας δεδομένων για τις εταιρείες και τους πελάτες τους.
Οι πρωτοποριακές εξελίξεις στον τομέα της ΑΙ, και ιδίως εκείνες που σχετίζονται με τις νέες λειτουργίες του Einstein για το Net Zero Cloud, αποτέλεσαν ακόμα ένα κεντρικό θέμα του συνεδρίου. Οι προηγμένες λειτουργίες του Net Zero Cloud επιτρέπουν στις εταιρείες να περιηγηθούν αποτελεσματικά στο ταχέως μεταβαλλόμενο ρυθμιστικό πλαίσιο ESG (Environmental, Social, Governance) προκειμένου να υποβάλλουν τις αντίστοιχες Εκθέσεις, συμβάλλοντας στην εξοικονόμηση χρόνου και στη διαμόρφωση αποτελεσματικότερων στρατηγικών ESG.
Μεταξύ των σημαντικών ανακοινώσεων της εταιρείας ήταν και η διεύρυνση της στρατηγικής συνεργασίας της Salesforce με τη Google, η οποία επικεντρώνεται στην ενίσχυση της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων μέσω της δημιουργικής Τεχνητής Νοημοσύνης (generative AI). Η απρόσκοπτη ενσωμάτωση του Salesforce με το Google Workspace δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αξιοποιούν τους βοηθούς AI, όπως το Einstein Copilot του Salesforce και το Duet AI του Google Workspace, για τη δημιουργία προσαρμοσμένων διαφανειών και εγγράφων Google, απλοποιημένη ενσωμάτωση πληροφοριών από τα Google Meet, Gmail και Google Calendar και βελτιστοποίηση της ροής εργασιών.
Στο Dreamforce 2023 παρουσιάστηκαν, επίσης, οι πρώτοι έξι συμμετέχοντες του Salesforce Accelerator – AI for Impact, μιας φιλανθρωπικής πρωτοβουλίας που στοχεύει στο να βοηθήσει μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς να αποκτήσουν ισότιμη πρόσβαση σε αξιόπιστες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης. Οι οργανισμοί αυτοί θα λάβουν την απαραίτητη καθοδήγηση, τεχνολογία και χρηματοδότηση ύψους 2 εκατομμυρίων δολαρίων για την επιτάχυνση της ανάπτυξης λύσεων ΑΙ με στόχο την ενίσχυση του κοινωνικού τους αντίκτυπου.
Επιπλέον, η Salesforce ανακοίνωσε μια νέα επιχορήγηση ύψους 20 εκατομμυρίων δολαρίων για την εκπαίδευση, ανεβάζοντας τη συνολική υποστήριξη της εταιρείας στον συγκεκριμένο τομέα σε 187 εκατομμύρια δολάρια. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι, ως σήμερα, μέσω της φιλανθρωπικής εκδήλωσης Dreamfest (η οποία πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Dreamforce) έχουν συγκεντρωθεί περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια για το Νοσοκομείο Παίδων UCSF Benioff.
Τέλος, η δέσμευση της Salesforce στη βιωσιμότητα ήταν εμφανής καθ’ όλη τη διάρκεια του Dreamforce 2023. Μέσω της προσφοράς βιώσιμων επιλογών γευμάτων (χωρίς βοδινό, χοιρινό ή αμύγδαλα) εξοικονομήθηκαν 10 εκατομμύρια γαλόνια νερού. Παράλληλα, η χρήση ανακυκλώσιμων κορδονιών, κονκάρδων, συσκευασιών που μπορούν να κομποστοποιηθούν και σταθμών αναπλήρωσης νερού συνέβαλε στη μείωση της ρύπανσης από πλαστικό, αποτρέποντας την απόρριψη περισσότερων από 100.000 πλαστικών μπουκαλιών.