Τα LG Channels, η αποκλειστική, δωρεάν υπηρεσία streaming της LG Electronics, έχει τριπλασιάσει τους χρήστες της στην Ευρώπη τον τελευταίο χρόνο. Η έντονη ανάπτυξη αντανακλά την αυξανόμενη δημοτικότητα της premium υπηρεσίας της LG και της δωρεάν, χωρίς διαφημίσεις, streaming τηλεόρασης (FAST) στην Ευρώπη και παγκοσμίως. Τα LG Channels ξεκίνησαν για πρώτη φορά το 2016 στις ΗΠΑ και το 2019 επεκτάθηκε η διαθεσιμότητά τους σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της LG από τον Ιανουάριο του 2023, ο αριθμός των χρηστών των LG Channels στις 16 ευρωπαϊκές αγορές, όπου προσφέρεται, η υπηρεσία αυξήθηκε κατά τρεις φορές. Αυτή η σημαντική αύξηση των ενεργών χρηστών αντιπροσωπεύει αύξηση άνω του 200%. Παράλληλα, υπήρξε αξιοσημείωτη αύξηση του χρόνου προβολής σε διάφορες κατηγορίες περιεχομένου, όπως ταινίες, τηλεοπτικές σειρές, μουσική και ειδήσεις.
Οι ειδικοί του κλάδου αναμένουν ότι η παγκόσμια ανάπτυξη των υπηρεσιών και των καναλιών FAST θα συνεχιστεί, με το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία να αναμένεται να είναι από τις μεγαλύτερες αγορές FAST μέχρι το 2027. Για να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση του FAST, η LG θα ενισχύσει την υπηρεσία της με νέο περιεχόμενο – το οποίο στο μεγαλύτερο μέρος του θα είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή LG Channels για κινητά – και εύχρηστες, νέες λειτουργίες για να βελτιώσει την εμπειρία της θέασης και την εμπειρία του χρήστη.
Τα LG Channels επεκτείνουν συνεχώς το περιεχόμενό τους και προσφέρουν έναν αυξανόμενο αριθμό τοπικών γλωσσικών καναλιών, που καλύπτουν διάφορες κατηγορίες, όπως ειδήσεις, lifestyle, τηλεοπτικές σειρές, ταινίες και αθλητικά. Όσον αφορά στα αθλήματα, χάρη στη νέα συνεργασία με το DAZN, το LG Channels θα διαθέτει το νέο DAZN FAST και το πρόσφατα ανακοινωμένο DAZN Rise, το πρώτο streaming κανάλι 24/7 αφιερωμένο αποκλειστικά στον γυναικείο αθλητισμό. Μέσω μιας νέας συνεργασίας με τη Funke Digital, το LG Channels παρέχει πλέον πρόσβαση σε μια ποικιλία καναλιών FAST που καλύπτουν μερικά από τα καλύτερα περιεχόμενα μυθοπλασίας και ψυχαγωγίας, με πολλές ταινίες, όπως το Netzkino της PLAION, δράσης, θρίλερ, κωμωδίες και αισθηματικές.
Για να δώσει στους χρήστες περισσότερες επιλογές να βλέπουν εκτός σπιτιού, η LG έχει επίσης επεκτείνει τη διαθεσιμότητα περιεχομένου στην εφαρμογή LG Channels για κινητά. Στη Γερμανία, οι χρήστες μπορούν να παρακολουθήσουν εκατοντάδες ώρες περιεχομένου από 50 δημοφιλή κανάλια, όπως το Auto Motor und Sport, το οποίο προσφέρει τις τελευταίες δοκιμές αυτοκινήτων και το wedo TV, όπου οι θεατές μπορούν να παρακολουθήσουν μια ποικιλία δωρεάν περιεχομένου, από ταινίες έως αθλητικά.
Επιπλέον, η LG λανσάρει τίτλους διαφημιστικού βίντεο on demand (AVOD) σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες, με περιεχόμενο που προσφέρεται στα αγγλικά, γερμανικά, ισπανικά και άλλες γλώσσες. Αυτοί οι τίτλοι AVOD παρέχονται χάρη σε συνεργασίες με εταιρείες όπως η Minerva Pictures, μια ανεξάρτητη εταιρεία παραγωγής και διανομής ταινιών, με έδρα τη Ρώμη, που δραστηριοποιείται στην αγορά κινηματογράφου και οπτικοακουστικών μέσων από το 1950, το LoveTV Channels, το οποίο απευθύνεται σε εξειδικευμένο κοινό που παθιάζεται με θέματα όπως ο κινηματογράφος, το περιβάλλον ή το κρασί και το Shoot for Love, το οποίο απευθύνεται σε οπαδούς του ποδοσφαίρου.
Επιπλέον, χάρη στη συνεργασία με τα ITV Studios, θα προστεθούν νέα κανάλια, όπως το Storylands – με υψηλής ποιότητας, βραβευμένα ευρωπαϊκά δράματα που παράγονται από τα ITV Studios στη Γαλλία, την Ιταλία και τις Σκανδιναβικές χώρες – και το Hell‘s Kitchen, με οικοδεσπότη τον παγκοσμίου φήμης σεφ Gordon Ramsay, ένα πρόγραμμα γεμάτο σκληρό ανταγωνισμό και εκρηκτική ψυχαγωγία.