Την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης της SoftOne, Πιστοποιημένου Παρόχου από την ΑΑΔΕ, επιλέγουν οι ελληνικές επιχειρήσεις για την αυτόματη διαβίβαση ηλεκτρονικών παραστατικών πωλήσεων -τιμολογίων και αποδείξεων λιανικής- στην πλατφόρμα myDATA.
Βάσει των επίσημων στατιστικών που δημοσιεύει στον ιστότοπό της η ΑΑΔΕ, μέχρι και τις 28 Φεβρουαρίου 2022, η cloud υπηρεσία EINVOICING της SoftOne έχει διαβιβάσει επιτυχώς στην online πλατφόρμα της αρχής 29,1 εκατ. ηλεκτρονικά παραστατικά – αριθμός που προσεγγίζει το 87% του συνόλου των παραστατικών που έχουν εκδοθεί και διακινηθεί μέσω Υπηρεσιών Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης (33,6 εκατ.).
Η υπηρεσία EINVOICING αποτελεί μία από τις πρώτες λύσεις που έλαβε αδειοδότηση από την ΑΑΔΕ αναφορικά με την έκδοση και αυθεντικοποίηση τιμολογίων και στοιχείων λιανικής πώλησης μέσω της χρήσης «Υπηρεσιών Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης». Διασυνδεόμενη απρόσκοπτα με οποιοδήποτε σύστημα λογισμικού ή εφαρμογή τιμολόγησης της αγοράς, διασφαλίζει τη real-time ηλεκτρονική διαβίβαση πιστοποιημένων τιμολογίων και αποδείξεων λιανικής (χωρίς τη χρήση ταμειακής και φορολογικού μηχανισμού) σε πελάτες και την πλατφόρμα myDATA. Παράλληλα, αποτελεί τη μόνη λύση ηλεκτρονικής τιμολόγησης που έχει ελεγχθεί από τον αρμόδιο επιστημονικό φορέα (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), λαμβάνοντας πιστοποίηση για τη δυνατότητα επεξεργασίας περισσοτέρων από 5.000.000 παραστατικών σε ωριαία βάση, όγκος που ξεπερνάει το μέγιστο αριθμό συναλλαγών που μπορούν να πραγματοποιηθούν στην Ελλάδα συνολικά, σε μία ώρα και σε περίοδο πλήρους φόρτου.
Μεταξύ του διαρκώς αναπτυσσόμενου πελατολογίου της υπηρεσίας EINVOICING της SoftOne, περιλαμβάνονται μερικές από τις πλέον αναγνωρισμένες επιχειρήσεις της αγοράς, όπως ενδεικτικά: Όμιλος INDITEX (ZARA, PULL & BEAR, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA HOME, Uterqüe), Westnet, British American Tobacco, Public–MediaMarkt (PMM), EUROCATERING, Όμιλος ΙΑΤΡΟΠΟΛΙΣ, Παντελής Παπαδόπουλος ΑΕΒΕ, Power Health, SKAG, Prince Oliver, BREAD FACTORY κα.