Ο σχεδιασμός της διοίκησης του ΟΤΕ για τον μετασχηματισμό του με την απόσχιση των κλάδων, Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Service), Καταστημάτων (Shops) και Τεχνικών Υπηρεσιών Πεδίου (Technical Field Operations) και την ένταξή τους σε τρεις θυγατρικές στις οποίες διατηρεί τον έλεγχο 100%, εισέρχεται στην τελική του ευθεία.
Επίσης, επίκειται η ανακοίνωση νέου προγράμματος εθελούσιας εξόδου περίπου 500 εργαζομένων με κίνητρα. Σημειώνεται ότι φέτος την Άνοιξη «έτρεξε» πρόγραμμα εθελούσιας στο οποίο συμμετείχαν περίπου 450 εργαζόμενοι και ένα ακόμα το καλοκαίρι που αφορούσε συγκεκριμένους κλάδους και αποχώρησαν περίπου 150. Με βάση στοιχεία που έχει δημοσιοποιήσει ο ΟΤΕ την τελευταία δεκαετία έχει διαθέσει για προγράμματα εθελούσιας εξόδου εργαζομένων (τα οποία θεωρούνται από τα καλύτερα της αγοράς) περί το 1 δισ. ευρώ.
Στην ήδη λειτουργούσα θυγατρική e value θα συγκεντρωθούν όλες οι δραστηριότητες που αφορούν την εξυπηρέτηση των πελατών (call center κ.λπ.) και οι οποίες είναι μοιρασμένες στις διάφορες εταιρείες του ομίλου. Η e value παρέχει και τώρα υπηρεσίες προς τρίτους, κάτι που θα διευρυνθεί περαιτέρω.
Τα καταστήματα του ομίλου θα αποτελέσουν τη δεύτερη θυγατρική με τις δύο ξεχωριστές μάρκες, Γερμανός και Cosmote, να παραμένουν.
Σε αυτόνομη θυγατρική (υπό τη σκέπη της υφιστάμενης ΟΤΕ Plus) θα λειτουργήσουν οι τεχνικοί πεδίου του ΟΤΕ οι οποίοι θα διεκδικήσουν μερίδιο από τις ανάγκες της ευρύτερης αγοράς, π.χ. για υπηρεσίες smart home.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του ΟΤΕ οι αλλαγές θα επιτρέψουν στους τεχνικούς πεδίου, τα call centers, τα καταστήματα και όλους όσοι έχουν την άμεση επαφή με τον πελάτη, να ανταποκρίνονται ταχύτερα και καλύτερα στις ανάγκες του. Επίσης, στον σχεδιασμό περιλαμβάνονται προσλήψεις σε σύγχρονες ειδικότητες όπως Data Science, Digital Marketing, Software Developers κλπ.
Την έναρξη της διαδικασίας απόσχισης είχε ανακοινώσει ο ΟΤΕ τον περασμένο Ιούνιο, ενώ ο σχεδιασμός είχε γίνει γνωστός στις αρχές του έτους. Σύμφωνα με πληροφορίες χθες το διοικητικό συμβούλιο του ομίλου συζήτησε τα εναπομείναντα διαδικαστικά θέματα και τον προγραμματισμό της γενικής συνελεύσεως που είναι αναγκαίο να πραγματοποιηθεί το επόμενο διάστημα. Τις επόμενες ημέρες θα γίνει και ενημέρωση – διαβούλευση με την Ομοσπονδία των εργαζομένων (ΟΜΕ – ΟΤΕ).