Η paysafecard, ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες της αγοράς στις προπληρωμένες online μεθόδους πληρωμής και μέλος του Ομίλου Paysafe Group Plc, αναφέρει ότι ο αριθμός των πελατών της αυξάνονταν με περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια άτομα ανά μήνα.
Το 2015 η paysafecard διέθεσε κουπόνια μετρητών αξίας $ 2,7 δισ, τα οποία είχαν μετατραπεί σε ψηφιακό χρήμα και χρησιμοποιήθηκαν online, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Ομίλου Paysafe. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η υπηρεσία έχει επεκταθεί σε περισσότερες αγορές, τόσο εντός, όσο και εκτός της Ευρώπης.
Από την έδρα της στην Αυστρία, ο πάροχος των κουπονιών μετρητών επιτρέπει στους καταναλωτές να μετατρέπουν τα μετρητά τους σε ψηφιακό νόμισμα και να πληρώνουν online γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια. Αυτό επιτυγχάνεται με την αγορά μίας paysafecard και την εισαγωγή ενός 16ψήφιου paysafecard PIN (προσωπικός αριθμός αναγνώρισης) κατά την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών σε online πλατφόρμες στον κόσμο του παιχνιδιού, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, της μουσικής, του κινηματογράφου και της ψυχαγωγίας.
• Κατά το τέλος του 2015, η paysafecard χρησιμοποιείτο από καταναλωτές σε 42 χώρες, σε 24 γλώσσες και 23 νομίσματα. Κατά τη διάρκεια του έτους η paysafecard επεκτάθηκε σε νέες αγορές, όπως η Νέα Ζηλανδία, το Κουβέιτ και η Σαουδική Αραβία. Νωρίτερα αυτόν το μήνα, ξεκίνησε η διάθεση της paysafecard στη Γεωργία.
• Η διάθεση του προϊόντος υποστηρίζεται από ένα δίκτυο διανομής εμπόρων λιανικής πώλησης, περιπτέρων, πρατηρίων βενζίνης, ταχυδρομείων και καταστημάτων ψιλικών που ξεπέρασαν τα 500.000 σημεία πώλησης το 2015.
• Εταιρείες, όπως η Spotify, η Deutsche Telekom και η Ubisoft, παρέχουν επιλογές πληρωμής με paysafecard, ενώ στους συνεργάτες διανομής συμπεριλαμβάνονται η 7Eleven και η Shell. Η σελίδα της paysafecard στο Facebook ξεπέρασε τα 1,1 εκατομμύρια followers το περασμένο έτος.
• Η ανανέωση της διεθνούς ιστοσελίδας, ο λογαριασμός online πληρωμών my paysafecard, ο πίνακας πληρωμής (ο οποίος εμφανίζεται στην οθόνη όταν ένας πελάτης χρησιμοποιεί paysafecard), και η εφαρμογή paysafecard παρέχουν ακόμα πιο απλή εμπειρία χρήστη για τα εκατομμύρια των πελατών.
• Η paysafecard έχει ενισχύσει την παρουσία της σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές με εκστρατείες μάρκετινγκ, προώθησης και επικοινωνίας στην Ισπανία, τη Γαλλία, την Ελλάδα, την Ιταλία και την Πολωνία, στο πλαίσιο της αύξησης της προβολής του προϊόντος και της εταιρείας, και της προώθησης των οφελών των προπληρωμένων online πληρωμών.
• Στην Αυστρία, η paysafecard κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία «Big Player in Vienna» (κύκλος εργασιών μεγαλύτερος από 50 εκατομμύρια ευρώ) μεταξύ των «Austrian Leading Companies». Επίσης τιμήθηκε με τρία επιπλέον βραβεία σε όλο τον κόσμο.
• Η paysafecard έδειξε την υποστήριξή της στην παγκόσμια κοινότητα των παικτών ως χορηγός της ESL (μεγαλύτερο και παλαιότερο πρωτάθλημα eSports του κόσμου) το 2015.
• Τον Φεβρουάριο του 2016 η paysafecard έγινε μέθοδος πληρωμής για τις πλατφόρμες παιχνιδιών PlayStation® και PlayStation®4, αποδεικνύοντας τη συνεχή ανάπτυξής της σε ποικίλους τομείς.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της paysafecard, Udo Müller, δήλωσε: «Ο ενθουσιώδης τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει τα paysafecard PINs, αποδεικνύει ότι η paysafecard αποτελεί βασικό και αναπόσπαστο μέρος του σύγχρονου κόσμου των ψηφιακών πληρωμών. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών έχουμε αυξήσει σημαντικά την χρήση της προπληρωμένης μεθόδου πληρωμών μας, και έχουμε προσφέρει σε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο έναν ασφαλή και σίγουρο τρόπο για τις online πληρωμές τους».
Το οικονομικό έτος 2015 ήταν μια ακόμη χρονιά συνεχιζόμενης ισχυρή απόδοσης για το σύνολο του Ομίλου Paysafe. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 68% στα $ 613,4 εκ. σε σύγκριση με $ 365,0 εκ. κατά το οικονομικό έτος 2014. Σε pro-forma βάση σταθερού νομίσματος, τα έσοδα για το 2015 αυξήθηκαν κατά 13%. Το προσαρμοσμένο EBITDA για το 2015 ήταν $ 152,6 εκ., σε σύγκριση με $ 86,1 εκ. κατά το 2014. Οι μετοχές Paysafe εισήχθησαν στην Κύρια Αγορά του Χρηματιστηρίου Αξιών του Λονδίνου το Δεκέμβριο του 2015.