Οι αρμόδιοι υπουργοί από τις χώρες που ανήκουν στο G7 συμφώνησαν να προωθήσουν την «υπεύθυνη» χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, δεδομένης της προόδου που υπάρχει γύρω από τη συγκεκριμένη τεχνολογία και των ενδεχόμενων κακόβουλων χρήσεων που μπορεί να παρουσιάσει.