To Αυστραλιανό Ομοσπονδιακό Δικαστήριο, επέβαλε στην Apple πρόστιμο 2,25 εκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας (1,79 εκ.ευρώ), καταδικάζοντας την για παραπλανητική διαφήμιση που αφορά το νέο iPad. Η υπόθεση αφορούσε καταγγελία της Αυστραλιανής Επιτροπής Ανταγωνισμού και Καταναλωτών (ACCC), σχετικά με το γεγονός ότι η Apple προωθούσε στην Αυστραλία μέσω της ιστοσελίδα της το “iPad με WiFi + 4G”.
Ωστόσο, το νέο iPad δεν θα μπορούσε να συνδεθεί με οποιοδήποτε από τα δίκτυα που λειτουργούν στην Αυστραλία ως δίκτυα 4G, και ειδικότερα στο δίκτυο LTE της Telstra. Το Δικαστήριο αποφάνθηκε ότι η συμπεριφορά της Apple ήταν ικανή να παραπλανήσει το κοινό, κατά παράβαση του αυστραλιανού νόμου καταναλωτών. Η Apple συμφώνησε να αναρτήσει σχετική δήλωση για τη μη συμβατότητα της συσκευής με τα Αυστραλιανά δίκτυα και αποδέχθηκε το πρόστιμο που της επιβλήθηκε χωρίς να ασκήσει έφεση.
Στην αιτιολόγηση της απόφασης το δικαστήριο δήλωσε ότι η συμπεριφορά της Apple ήταν «σοβαρή και απαράδεκτη” και δήλωσε ότι “το κυριότερο θέμα σχετικά με της παράβαση της Apple είναι η σκόπιμη η φύση της συμπεριφοράς της”. Σημείωσε επίσης ότι λαμβάνοντας υπόψη τα πραγματικά περιστατικά της υπόθεσης “η Apple, έδωσε μεγαλύτερη προτεραιότητα στην παγκόσμια ομοιομορφία, από την ανάγκη να εξασφαλιστεί η συμμόρφωση με την Αυστραλιανή Νομοθεσία”. Ο δικαστής Bromberg προειδοποίησε ότι: «Αυτοί που σχεδιάζουν παγκόσμιες εκστρατείες, και εκείνοι που τις τους εγκρίνουν στην Αυστραλία, θα πρέπει να εναρμονίζονται με τη νομοθεσία και τις αντιλήψεις των καταναλωτών της Αυστραλίας”.