Ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών εξουσιοδοτημένου service για προϊόντα τεχνολογίας παρέχουν τα 300 και πλέον καταστήματα Γερμανός σε όλη την Ελλάδα, μέσω της υπηρεσίας G-Service. Οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι service της Γερμανός φροντίζουν καθημερινά το κινητό, το tablet ή το laptop των επισκεπτών ώστε να λειτουργεί σαν καινούριο.
Μόνο το Α’ εξάμηνο του 2017, στα καταστήματα Γερμανός παραλήφθηκαν και επισκευάστηκαν πάνω από 136.000 συσκευές. Από αυτές, οι μισές σχεδόν επισκευάστηκαν άμεσα εντός των καταστημάτων, ενώ οι άλλες μισές επισκευάστηκαν μέσω του Κεντρικού Service της Γερμανός.
Τα καταστήματα Γερμανός, που και το 2016 αναδείχτηκαν από τους καταναλωτές ως ο Νο1 προορισμός για service κινητού, παρέχουν ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών service που περιλαμβάνει:
- εξουσιοδοτημένο service από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές, όπως SAMSUNG, APPLE, SONY, HUAWEI, LG, ZTE, ALCATEL, HTC, MICROSOFT, MLS, LENOVO, WIKO κ.ά., ανεξάρτητα από το δίκτυο που χρησιμοποιεί ο πελάτης.
- εξειδικευμένο σύμβουλο service σε κάθε κατάστημα, αλλά και δωρεάν έλεγχο της συσκευής σε 12 σημεία με την υπηρεσία G-check up.
- διαρκή ενημέρωση για την πορεία της επισκευής και επίλυση των όποιων τεχνικών θεμάτων.
- δανεική συσκευή ίδιου λειτουργικού για όσο διάστημα διαρκεί η επισκευή, για να μη μένουν οι πελάτες ούτε στιγμή χωρίς κινητό.
Παράλληλα, η Γερμανός διαθέτει ιδιόκτητο επισκευαστικό κέντρο με εξουσιοδοτημένους τεχνικούς service και με εγκεκριμένο εξοπλισμό από τους κατασκευαστές.
Επιπλέον, στα καταστήματα Γερμανός παρέχεται η υπηρεσία αντικατάστασης3 οθόνης iPhone, με την φθηνότερη τιμή της αγοράς, μόνο από 80€.
«Τα καταστήματα Γερμανός διαθέτουν 20ετή εμπειρία στον τομέα του service, έχοντας πραγματοποιήσει περισσότερες από 6.000.000 επισκευές σε όλη την Ελλάδα. Στον Γερμανό, στόχος μας είναι να προσφέρουμε ποιοτική εξυπηρέτηση στους καταναλωτές σε όλους τους τομείς. Από την αγορά προϊόντων σύμφωνα με τις ανάγκες τους, την υποστήριξή τους στη χρήση των προϊόντων αυτών και τη συνδεσιμότητα των συσκευών τους με τη βοήθεια των Tech Experts, μέχρι την επισκευή του κινητού, του tablet ή του laptop τους. Αξιοποιώντας τις τεχνολογίες αιχμής και με όπλο την υψηλή τεχνογνωσία τους, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι service της Γερμανός είναι οι άνθρωποι που μπορεί κανείς να εμπιστευτεί για την επισκευή των συσκευών τους», δήλωσε ο Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Γερμανός, κ. Πέτρος Παπαγγέλης.
Η αλυσίδα Γερμανός επενδύει σταθερά στη συστηματική εκπαίδευση των εξειδικευμένων τεχνικών της στο service, με περισσότερες από 6.000 ώρες εκπαίδευσης ετησίως, για να μπορούν να καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών σε θέματα τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας.